اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی البرز خبر داد:

حضور فعال استان البرز در جشنواره بازار سفر

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: نهادهای فرهنگی و هنری این استان در جشنواره ملی بازار سفر حضوری فعال دارند.

حضور فعال استان البرز در جشنواره بازار سفر

محمدرضا پوینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دارای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در حوزه فرهنگی و هنری بوده و همین امر موقعیت بسیار مناسبی برای جذب گردشگر فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: تا پیش از تشکیل استان البرز، این جاذبه‌ها در حد محدودی معرفی شده که به همین خاطر یکی از اولویت‌ها ما پس از راه‌اندازی اداره کل میراث فرهنگی، حضور فعال در جشنواره‌ها و همایش‌هایی است که بتوانیم ویژگی‌های خوب البرز را بیش از گذشته به مردم معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز ادامه داد: یکی از جشنواره‌هایی که ما برنامه‌ریزی ویژه برای شرکت در آن داشتیم، جشنواره بازار سفر است که از روز گذشته به صورت ملی آغاز به کار کرد.

تلاش برای جذب گردشگر داخلی و خارجی به البرز

پوینده افزود: با توجه به اینکه تلاش برای جذب گردشگر داخلی و خارجی به استان البرز از اولویت‌های اداره میراث فرهنگی این استان است، به صورت فعال در جشنواره ملی فوق شرکت کردیم.

وی ادامه داد: هدف ما در این جشنواره معرفی جاذبه‌های گردشگری استان بوده و به دنبال این هستیم تا از فرصت فراهم شده، کمبودهای موجود را در امر جذب توریسم جبران کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز تاکید کرد: به طور قطع حضور فعال در این جشنواره‌ها نقش مهمی در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان داشته و به همین دلیل فرصت شرکت در جشنواره بازار سفر را جدی گرفتیم.

پوینده اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالان حوزه گردشگری داخلی و خارجی در این جشنواره حضور دارند، امیدواریم بتوانیم گام بلندی در عرصه معرفی استان البرز و بالاخره افزایش تعداد گردشگران برداریم. وی در پایان متذکر شد: البته تحقق هدف مهمی که برای جذب گردشگر داخلی و خارجی داریم، نیازمند اجرای برنامه‌های متعدد از جمله فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم در قالب اجرای طرح‌های بلند مدت بوده و تنها حضور در مجامعی مانند جشنواره فوق کافی نخواهد بود.

جشنواره ملی 2 روزه بازار سفر از هفتم تیر در تهران آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول