اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل خبر داد

رقابت جشنواره‌ای 15 دانشکده علوم قرآنی کشور در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل گفت: از روز شنبه دانشجویان 15 دانشکده علوم قرآنی سراسر کشور در آمل با هم به رقابت فرهنگی می‌پردازند.

رقابت جشنواره‌ای 15 دانشکده علوم قرآنی کشور در مازندران

حجت الاسلام محمود ابوترابی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی کشور به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این رقابت‌ها از هفته آینده آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هشت رشته هنری و پنج رشته ورزشی در آمل برگزار می‌شود، یادآور شد: این رقابت‌ها از 10 تا 13 تیر در دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار می‌شود.

ابوترابی ادامه داد: مسابقات فرهنگی و هنری این جشنواره شامل نقاشی، خطاطی، داستان‌نویسی، طراحی، وبلاگ نویسی، شعر، کتابخوانی و خوشنویسی است.

این مسئول تصریح کرد: مسابقات ورزشی این جشنواره نیز در رشته‌های  فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل با اعلام اینکه در سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی کشور حدود 210 نفر از دانشجویان برادر حضور دارند، عنوان کرد: در این جشنواره 15 دانشکده علوم قرآنی کشور در آمل با هم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح روز شنبه 10 تیر با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستان در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار می‌شود، اذعان داشت: این رقابت‌ها 13 تیر به پایان می‌رسد.

انتهای‌ پیام/ن300/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول