اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

دولت برای ماه رمضان برنامه اقتصادی ارائه کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه با ابراز نگرانی از گرانی‌ها از دولت خواست که برنامه اقتصادی خود برای رفع نیاز اقتصادی مردم را ارائه دهد.

دولت برای ماه رمضان برنامه اقتصادی ارائه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با اشاره به نابسامانی اقتصادی موجود و بی‌ثباتی قیمت‌ها نسبت به رشد مهار گسیخته قیمت‌ها در کشور ابراز نگرانی کرد.

وی اظهار داشت: گرانی بی‌حساب و کتاب به ویژه در زمینه مواد غذایی و گوشتی باعث نگرانی است و اگر تیم اقتصادی دولت امروز نتواند قیمت‌های کاذب را مهار کند، برای ماه رمضان چه باید کرد؟

حسینی افزود: بخش خصوصی باید فعال و متقابلاً دولت باید محدودتر شود اما شیوه اجرایی این طرح باید با سیاستی کارآمد عملی شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مظلوم بهشتی اظهار داشت: ماندگاری انقلاب رهین عللی بزرگ از جمله رهبری، اتحاد، هدفمندی و شهادت‌طلبی ملت از جمله قربانی شدن برجسته‌ترین شخصیت‌های دینی و الهی مانند شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی بوده است.

حسینی افزود: خون شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهدای محراب صیانت بخش این نهضت الهی شد و اینک مائیم و تأسّی به سیره این بزرگان و عمل به وصایای آنان.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: بهشتی الگوی مدیریت، متانت و صبر و شکیبایی در قبال هجمه‌های ناجوانمردانه منافقان علیه خود بود و حضرت امام (ره) رنج مظلومیت او را آزار دهنده‌تر از غم فراق و شهادتش ذکر کردند.

وی تصریح کرد: این شخصیت والا در بعد اخلاقی نیز سرآمد بود و کمتر دیده شد که خشمگین شود، بدون محاسبه به گفت‌وگو با بدخواهان بپردازد و زیربناهای اخلاقی و ملکات نفسانی را اصالت می‌بخشید.

انتهای پیام/‌ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول