اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

خدمت‌رسانی به نقاط کم‌تر توسعه ‌یافته بارزترین ویژگی دولت دهم است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: سوق یافتن خدمت‌رسانی به سمت نقاط کم‌تر توسعه یافته به عنوان یکی از بارزترین ویژگی‌های دولت دهم است.

خدمت‌رسانی به نقاط کم‌تر توسعه ‌یافته بارزترین ویژگی دولت دهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، رضا عبدالملکی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان اظهار کرد: خدمت‌رسانی به سمت نقاط کم‌تر توسعه یافته به عنوان یکی از بارزترین ویژگی‌های دولت دهم است که با سازماندهی فضای اداری در مناطق محروم شکلی عملی به خود گرفته است.

عبدالملکی، ایجاد امنیت شغلی را از اولویت‌های مسئولان استان اعلام کرد و گفت: طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در همین راستا در حال اجراست. 

وی با بیان اینکه در کشور سالانه اعتبار زیادی صرف افزایش سطح توانمندی افراد و تربیت نیروی متخصص می‌شود گفت: بایستی در ادارات از افراد متناسب با توان و مهارت آنان استفاده شود، مجوز استخدام 3 هزار نفر در مقطع کارشناسی‌ارشد و دکترا در استان صادر شده است و آزمون استخدامی برای جذب این افراد به زودی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: بازدید میدانی مدیران اجرایی کشور از رئیس‌ جمهور تا مدیران شهرستانی از مناطق محروم تعریف و الگوی جدیدی از خدمت‌رسانی را در ادبیات مدیریت کشور ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول