اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از سال‌ها حضور در سنگر مدیریتی نژادمحمد رفت

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل معرفی شد

خبرگزاری فارس: بعد از سال‌ها خدمات شایسته یعثوب نژادمحمد معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل، معاون جدید این حوزه معرفی شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه شورای اداری استان اردبیل که عصر امروز برگزار شد، استاندار اردبیل از خدمات چندین ساله نژادمحمد و 18 ماه همکاری با مجموعه مدیریتی جدید استانداری قدردانی کرد و عادل علیپور که سابقه مدیریت امور مالی و مالیاتی را در استان زنجان داشت به سمت معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استان اردبیل معرفی کرد.

در این مراسم معاون سابق توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: مسئولیت بار امانت سنگینی است که شایسته است با تدبیر درست به سرمنزل برسد و در این مسیر آن چه باقی می‌ماند فرصت خدمتگزاری صادقانه و بی‌ریا است که اسباب عزتمندی نظام و کارآمدی جامعه اسلامی را فراهم می‌آورد.

یعثوب نژادمحمد افزود: در مدت تصدی مسئولیت با آنچه در توان داشتم با عشق و علاقه در مسیر توسعه استان گام برداشتم و این حضور عاشقانه را مدیون همراهی و محبت صادقانه تمام مدیران اجرایی و مردم قدرشناس می‌دانم.

وی تصریح کرد: اگر در این مسیر قصور و اشتباهاتی را داشتم، انتظار دارم خداوند متعال و مردم قلم عفو بر تقصیرات ما کشیده و در ادامه مسیر دعا کنند تا این نظام و دست‌اندرکاران آن با عزت نفس، صداقت و امانتداری عظمت خدمتگزاری خود را به اثبات برسانند.

نژادمحمد با قدردانی از حسن اعتماد استانداران سابق و استاندار فعلی اردبیل خاطر نشان کرد: بنده از صابری تشکر می‌کنم که این بار سنگین را از دوش من برداشت و به یقین این تغییر و تحولات را از الطاف هدیه الهی می‌دانم.

به گزارش  فارس، معاون سابق توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل همچنین از انتصاب عادل علیپور با توجه به سوابق مدیریتی شایسته قدردانی کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود این مدیر لایق و شایسته منشأ خیر و برکت در استان باشد.

 

اهل حاشیه و وابسته به جناحی خاص نیستیم

معاون جدید توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل در این جلسه اضافه کرد: بنده اهل هیچ حاشیه و وابسته به هیچ جناح و جریانی نیستم بلکه در سنگر مدیریت تلاش می‌کنم تا با اخلاق و رفتار حسنه در پیشبرد امور موفقیت نظام اسلامی را رقم بزنم.

عادل علیپور یکی از اولویت‌های خود را ساماندهی نیروی انسانی و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی توصیف کرد و افزود: در این مسیر راه باز و اهداف مشخص است و ما براساس مصوبه دولت تا 15 روز آینده به جمع‌آوری شرکت‌های خدماتی می‌پردازیم.

وی در ادامه از ساماندهی اموال دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: اولویت کاری ما ساماندهی خودروهای دستگاه‌های اجرایی و همچنین فضاهای اضافی دستگاه‌های دولتی است.

علیپور به 10 برنامه تحولی و ابلاغ شده توسط معاونت رئیس جمهور اشاره کرد و ادامه داد: ستاد تحول در نظام اداری شکل گرفته و ما به یقین جابه‌جایی پست‌های مازاد را در بین دستگاه‌ها شاهد می‌باشیم که در کشور این امر با پیشرفت 35 درصد و در استان با میانگین 30 تا 40 درصد انجام شده است.

وی ضرورت استقرار نظام آراستگی را یادآور شد و تصریح کرد: استانداردسازی فضای اداری، استقرار میز خدمت در 20 دستگاه بزرگ استان و مکانیزه کردن نظام پیشنهادت در دستگاه‌های اجرایی و همچنین جایگزین کردن نظام الکترونیکی در مبادلات اداری را از جمله اولویت‌های اجرایی خود اعلام کرد.

علیپور تقویت برنامه‌های آموزشی کارکنان و مدیران اجرایی را ضروری اعلام کرد و گفت: ‌قرار است تمام مدیران از آموزش 60 ساعته و کارکنان نیز از آموزش 40 ساعته برخوردار شوند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول