اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی سازمان بهزیستی:

توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته اولویت سازمان بهزیستی است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی سازمان بهزیستی گفت: اولویت این سازمان توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته و توسعه کمی و کیفی خدمات است.

توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته اولویت سازمان بهزیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نبی‌الله احمدیان عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: افتخار بزرگ بهزیستی این است که در خدمت کسانی است که بیش از دیگران به حمایت نیاز دارند.

وی افزود: بهزیستی باید با نگاه به آسیب‌های اجتماعی خدمات خود را به‌روز کند و در این مسیر مدیران با برنامه‌ریزی دقیق این امر را محقق کنند.

مشاور عالی سازمان بهزیستی با بیان اینکه رویکرد بهزیستی توجه به آسیب‌های اجتماعی با تاکید بر پیشگیری است، گفت: نگاه بومی به آسیب‌های اجتماعی توسط مدیرکل جدید بهزیستی باید صورت گیرد، ضمن اینکه بهزیستی برای ارتقای خدمات کمی و کیفی در استان باید آماده باشد.

احمدیان از تلاش‌های مدیرکل سابق بهزیستی بوشهر قدردانی کرد و گفت: اولویت این سازمان توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته و توسعه کمی و کیفی خدمات است.

استاندار بوشهر نیز در این آیین گفت: خدمت در بهزیستی بهترین بستر برای کار مخلصانه است و کسانی که در این مجموعه خدمت می‌کنند توفیقات زیادی نصیبشان شده است.

محمدحسین جهانبخش افزود: توانمندسازی معلولان از اهداف سازمان بهزیستی است که بتواند جامعه هدف را به خود اتکایی و خودباوری برساند.

وی اضافه کرد: معلول انسان ناکارآمد نیست و موفقیت‌های ورزشکاران معلول در رشته‌های مختلف گواه این مدعاست.

در پایان این آیین از خدمات اکبر گرگوری مطلق مدیرکل سابق بهزیستی بوشهر قدردانی و حیدر عزیز‌نژاد به عنوان مدیر کل بهزیستی استان بوشهر منصوب شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول