اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

همایش ملی مدیریت بحران در منابع انسانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مجمع عالی نخبگان ایران منطقه چهار کشور گفت: برای نخستین بار همایش ملی مدیریت بحران در منابع انسانی در 21 اسفند ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

همایش ملی مدیریت بحران در منابع انسانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امین امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای نخستین بار همایش ملی مدیریت بحران در منابع انسانی در اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: منابع انسانی به عنوان متغیرترین منبعی است که در بحث مدیریت انسانی مطرح می‌شود که یکی از بحران‌های منابع انسانی فرار مغزها است .

وی افزود: این همایش ملی برای نخستین بار با هدف شناسایی و پیش بینی بحران‌هایی احتمالی در منابع انسانی که به صورت بالقوه وجود داشته باشد و هنوز بالفعل نشده است،برگزار می‌شود.

قائم مقام مجمع عالی نخبگان استان اصفهان گفت: شناسایی بحران‌ها، مدیریت بحران، عوامل و واکنش‌های مقابله با بحران از محورهایی هستند که در این همایش در مورد آن صحبت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش موضوعاتی شامل تمرکز بر اشاعه اخبار و اطلاعاتی که نیاز است در بحران‌های منابع انسانی منتشر شود، به بحث گذاشته می‌شود، ادامه داد: مشخص کردن یک نفر به عنوان پاسخگو و اطلاع رسان به رسانه‌ها در زمان بحران، شناسایی عوامل ایجاد کننده بحران و استفاده از نتایج بحران‌های پیش آمده نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این همایش آموزشی یکی روزه است.

امینی اضافه کرد: دکتر فروزنده معاون منابع انسانی ریاست جمهوری و مدیر منابع انسانی مجتمع فولاد مبارکه از مهمانان ویژه این همایش ملی است.

وی یادآور شد: در نظر داریم در صورت نتیجه مطلوب در سال‌های آینده همایش ملی مدیریت بحران در منابع انسانی را به عنوان یک سمپوزیوم بین‌المللی سالانه برگزار کنیم.

قائم مقام مجمع عالی نخبگان استان اصفهان در مورد روند ثبت نام گفت: اطلاع‌رسانی در مورد این همایش در قالب بیلبوردهای تبلیغاتی و از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار اطلاع‌رسانی می‌شود و افراد می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مهندسی هرمس یا سایت مجمع عالی نخبگان مراجعه کنند.

وی حامیان این همایش را استانداری، اداره کل صنعت،معدن و تجارت ،فرماندهی انتظامی، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری و دادگستری اصفهان عنوان کرد و گفت: این همایش به همت مجمع عالی نخبگان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول