اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب‌آهن اصفهان:

سلامت منابع انسانی در افزایش تولید صنعتی تأثیرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب‌آهن اصفهان گفت: افرادی که در صنعت کار می‌کنند باید سالم باشند چرا که سلامت منابع انسانی در افزایش تولید صنعتی تأثیرگذار است.

سلامت منابع انسانی در افزایش تولید صنعتی تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا فرحت در برگزاری نخستین همایش سلامت محیط کار و جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه افرادی که در صنعت کار می‌کنند باید از سلامت برخوردار باشند، اظهار داشت: در این صنعت همان طور که به امر تولید صنعت پرداخته‌ می‌شود به همان اندازه نیز در امر پیشگیری از اعتیاد اقدامات آموزشی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی در این راستا همکاری خوبی داشته‌اند، افزود: اقدامات پیشگیرانه در صنایع‌ بزرگی هم‌چون ذوب‌آهن به خود صنایع محدود نمی‌شود و باید از کمک سایر مسئولان صاحب نظر در امر آسیب‌های اجتماعی کمک گرفت.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن اصفهان به نقش شرکت عظیم ذوب آهن پرداخت و تصریح کرد: ذوب آهن وظیفه خطیری را انجام می‌دهد، چرا که قشر زیادی را از لحاظ اشتغال‌زایی تأمین کرده است.

وی به اهمیت نقش نیروی انسانی در چرخه تولید اشاره کرد و گفت: این همایش نخستین تجربه مشترک ذوب‌آهن اصفهان با دستگاه‌های متولی در امر پیشگیری از اعتیاد است.

فرحت به امر آموزش خانواده‌های کارمندان ذوب‌‌آهن پرداخت و گفت: هر دوشنبه در محل اتاق بازرگانی اصفهان کلاس‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود.

وی از استقبال خانواده‌های ذوب‌آهن از این کلاس‌ها خبر داد و گفت: در این کلاس‌های هفتگی امر پیشگیری را از منظر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی آموزش می‌دهند.

به گزارش فارس، این همایش با همکاری شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان و ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی استان در محل اتاق بارزگانی اصفهان برگزارشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول