اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سرمایه‌گذاری منابع انسانی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای معرف سرمایه‌گذاری در منابع انسانی است.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سرمایه‌گذاری منابع انسانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی ظهر امروز در بازدید از روند برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز علمی ـ کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای را به‌ عنوان یکی از سیاست‌های اصلی دولت برای کار و تولید عنوان کرد.
وی یادآور شد: این آموزش‌ها به‌ منظور ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل یا افزایش مهارت از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان به علاقمندان ارائه می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از نقش و تاثیرگذاری اقتصادی و اجتماعی مهمی برخوردار است، افزود: این آموزش‌ها معرف نوع مهمی از سرمایه‌گذاری در منابع انسانی است.
وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با فراهم کردن زمینه‌های ارتقای دانش و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار و اشتغال در زمینه‌های مختلف به توسعه اقتصادی کمک می‌کند.
در ادامه رئیس مرکز آموزشی علمی و کاربردی زنجان تعداد رشته‌های در حال اجرا در مرکز را در سه رشته برق الکترونیک ابزار دقیق با 45 دانشجو‌، تعمیرات مکانیکی با 15 دانشجو و نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی با 11 دانشجو به صورت پود مانی عنوان کرد.
نادر مرادی افزود: برای ترم بهمن سال جاری سه رشته کشاورزی شامل گل و گیاهان زینتی‌، ماشین‌آلات کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی به صورت کاردانی پود مانی درخواست شده که در صورت تایید و اخذ مجوز دوره‌های مذکور ارائه می‌شود.
وی گفت: علاوه بر رشته‌های کشاورزی تقاضای شش دوره جدید به صورت ترمی برای مهر سال 91 درخواست شده است که در صورت تایید و اخذ مجوز این دوره‌ها ارائه می‌شود.
وی رشته‌های درخواستی را تعمیر و نصب آسانسور و پله برقی‌، تعمیرات مکانیکی به صورت کاردانی ترمی و رشته‌های مهندسی تکنولوژی برق، شبکه‌های انتقال و توزیع‌، مهندسی ساخت و تولید‌، ماشین ابزار به صورت کارشناسی ترمی برای برادران و رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، IT و طراحی دوخت برای خواهران را  به صورت کاردانی ترمی عنوان کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول