اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور دادستان مشگین‌شهر

فعالیت معدن هماتیت آهن متوقف شد

خبرگزاری فارس: با دستور دادستان مشگین‌شهر فعالیت معدن هماتیت آهن مشگین‌شهر به دلیل تخلفات مکرر متوقف شد.

فعالیت معدن هماتیت آهن متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از دادگستری مشگین‌شهر، این دستور توقف در حالی صادر شده است که پیش از این تذکر لازم از طریق مراجع قضایی و مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان و مشگین‌شهر به فعالان این بخش صادر شده بود تا دست از اقدامات غیرقانونی و غیرمجاز خود بردارند.

به دنبال تخلفات مکرر و غیرمجاز بهره‌برداران این معدن در تخریب منابع طبیعی، منطقه فعالیت این معدن متوقف شده تا با بررسی پرونده حکم لازم برای متخلفان صادر شود به طوریکه در مجوز صادر شده، قرار بود برداشت به میزان 6 هزار متر مربع از معدن هماتیت آهن انجام شود که در یک برداشت غیرمجاز این رقم به 33 هزار متر مربع رسیده است که این خود بزرگ‌ترین ضربه را به مراتع و منابع طبیعی اطراف این معدن وارد کرده است.

با توقف فعالیت این معدن از سوی دادستان مشگین‌شهر مراجع متولی در حوزه صنعت، معدن و تجارت موظف شدند اقدام لازم را در بررسی کارشناسی این موضوع به عمل آورند تا نتیجه کار به صورت کارشناسی شده تحویل مراجع ذیصلاح برای صدور رأی شود.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول