اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته صنعت و معدن

نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، این استان را از نظر صنعتی توانمند دانست و از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی قم در هفته صنعت و معدن خبر داد.

نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور با تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته صنعت و معدن گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی استان قم از هفتم تا دهم تیر برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دهم تیر ماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده و برای بزرگداشت این روز برنامه‌هایی از قبیل برگزاری نمایشگاه، همایش تجلیل از برگزیدگان صنعتی و معدنی، کارگاه‌های آموزشی و رالی اتومبیلرانی تدارک دیده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اینکه تعداد غرفه‌های نمایشگاه 50 غرفه خواهد بود اظهار کرد: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و معدنی توانمند استان قم حضور داشته و توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

وی ساعات بازدید از نمایشگاه را 17 تا 22 اعلام کرد و گفت: در حاشیه نمایشگاه سمینارها و کارگاه‌های آموزشی تدارک دیده شده که در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: به مناسبت هفته صنعت و معدن مسابقه رالی اتومبیلرانی با همکاری هیئت اتومبیلرانی استان قم تدارک دیده شده که روز جمعه 9 تیر ماه از محل نمایشگاه تا شهرک شکوهیه برگزار خواهد شد.

عالی‌پور افزود: چند طرح صنعتی نیز در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید که مراسم افتتاح این طرح‌ها در محل شرکت فولادسازان دقیق برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با مراسم افتتاح نمایشگاه از برترین‌های صنعت و معدن و پیشکسوتان این عرصه با اهدای لوح تقدیر و تندیس روز ملی صنعت و معدن تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول