اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه خدمات الکترونیکی

اطلاعات واحدهای معدنی خراسان‌رضوی جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: هم‌زمان با اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات واحدهای معدنی در سراسر کشور و نیز به منظور ارائه خدمات الکترونیکی، این طرح در استان نیز اجرا می‌شود.

اطلاعات واحدهای معدنی خراسان‌رضوی جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن  و تجارت خراسان‌رضوی، ابوالقاسم باقری اظهار داشت: دارندگان پروانه بهره‌برداری معادن باید از طریق آدرس http://amarsanat.mim.gov.ir به سامانه ظرفیت‌های تولید مراجعه کرده و نسبت به تکمیل یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی تاکید کرد: از این پس ارائه هر گونه خدمات به معادن منوط به ثبت اطلاعات، اخذ کد رهگیری از سامانه مذکور و ثبت اطلاعات تولید در سامانه آمار تولید است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی اطلاعات بخش معدن از طریق ایجاد پایگاه اطلاعات معدن کشور، گفت: با توجه به اجرای پروژه‌ یکپارچه‌سازی اطلاعات و فرآیندهای بخش صنعت از طریق سامانه‌های بهین‌یاب و هماهنگ که با تلاش همکاران و ‌سازمان‌های استانی اجرا شده است، ضرورت دارد اطلاعات بخش معدن نیز از طریق ایجاد پایگاه‌ اطلاعات معادن کشور ساماندهی شود.

باقری ادامه داد: در این طرح اطلاعات پایه و مختصری از مجوزها و یک سری اطلاعات مثل میزان آب و برق مصرفی و سوخت مورد نیاز واحدها دریافت می‌شود و در پایان یک کد رهگیری به ثبت‌نام‌ کنندگان داده می‌شود تا از این پس برای دریافت هر گونه خدمت از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ از این کد استفاده کنند.

وی در ارتباط با مزایای اجرای این طرح گفت: با ثبت اطلاعات دارندگان پروانه بهره‌برداری معادن در سامانه مذکور، به زودی بخش قابل توجهی از مراحل مربوط به ثبت، صدور و دریافت پروانه‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از همین‌رو مراجعه حضوری فعالان بخش معدن به دفاتر و ادارات سازمان کاهش یافته و روند خدمات‌دهی به فعالان این بخش تسریع می‌یابد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول