اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادگار دفاع مقدس:

برای دفاع از ولایت مانند امام سجاد (ع) عمل کنیم

خبرگزاری فارس: یادگار دوران دفاع مقدس گفت: برای دفاع از ولایت و رهبری مانند امام سجاد ( ع) که در کاخ یزید و در مسجد اموی از امامت، ولایت و خط سرخ حسینی دفاع کرد، عمل کنیم.

برای دفاع از ولایت مانند امام سجاد (ع) عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عباس ایرانمنش عصر امروز در جمع پاسداران، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و خانواده‌های شهدا در کوهبنان به بیان خاطراتی از دوران مقدس پرداخت و اظهار داشت: خداوند بر بنی آدم منت گذاشت و لباس تقوا را بر تن او پوشید لذا برای زیبایی روح باید تلاش کنیم تقوای الهی را کسب کنیم.

وی با تبریک ایام ولادت امام حسین (ع) بیان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از کیان و شرف اسلامی دفاع کردند در حالی که لحظه‌ای از خط ولایت و رهبری فاصله نگرفتند و این جا بود که حضرت امام ( ره) فرمود، سپاه چشم من است و امروز هم این نیروی  توانمند با بصیرت و آگاهی در کنار مقام معظم رهبری در حفاظت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب کوتاه نمی‌آید زیرا می‌داند ولایت فقیه خاری در چشم دشمنان انقلاب و اسلام است.

ایرانمنش تصریح کرد: امروز دشمن اعتراف کرده است اگر بخواهد به آرمان‌های خود برسد باید در درجه اول ولی‌فقیه را نشانه بگیرد که هم شور حسینی و عشق مهدوی را در سینه خود دارد اما به لطف خداوند این آرزو را به گور خواهد برد.

این یادگار دفاع مقدس افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی شاهد امنیت کامل در جامعه ایران اسلامی هستیم که این خود از برکات خون شهیدان و جانبازی جانبازانی است که با عشق به ولایت و رهبری در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان مقاومت کردند.

ایرانمنش گفت: من و شما باید جان را بر کف دست بگذاریم و برای دفاع از ولایت و رهبری مثل امام سجاد ( ع) که در کاخ یزید و در مسجد اموی از امامت، ولایت و خط سرخ حسینی دفاع کرد، عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده شهدا، جانبازان و پاسداران وظیفه دارند نسبت به پیام‌رسانی شهدا و ولایت با تمام وجود اقدام و دست توطئه‌گران و دشمنان را برای همیشه از دامان این مرز و بوم کوتاه کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول