اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مدیر کل ورزش و جوانان البرز خبر داد

ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت در سراسر کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان از ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت در سراسر کشور خبر داد.

ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت در سراسر کشور

هادی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان یک طرح ملی را تهیه کرده که تحت عنوان ترویج منویات مقام معظم رهبری شناخته می‌شود و با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که در استان البرز و اداره کل ورزش و جوانان این استان وجود دارد، البرز به عنوان مجری اجرای طرح فوق معرفی شده است.

 

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح، برنامه‌ریزی خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و بخش امور جوانان این اداره انجام و در نخستین گام شبکه اجتماعی ترویج منویات مقام معظم رهبری راه‌اندازی شده است.

 

نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان ادامه داد: بعد از راه‌اندازی این شبکه درحال‌حاضر مشغول استخراج دغدغه‌های ولی امر مسلمین در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و جوانان و... هستیم که این موارد از فرمایشات معظم‌‌له از ابتدای دوران ولایت استخراج می‌شود.

خلیلی افزود: این بخش از کار تا 70 درصد عملیاتی شده و پس از پایان کار، به صورت یک مرجع از طریق شبکه ترویج منویات رهبر معظم انقلاب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت

وی ادامه داد: برنامه دیگر ما ایجاد شبکه اجتماعی حامیان ولایت در سراسر کشور است که به صورت مجازی با هم مرتبط خواهند شد.

نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان گفت: همچنین در سراسر کشور تشکل‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی بسیاری هستند که فعالیت آنها بررسی و تحلیل منویات و دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب است.

خلیلی ابراز داشت: در تلاش هستیم تا تمام این تشکل‌ها را شناسایی و بانک اطلاعاتی جامعی از طریق شبکه مجازی در اختیار کاربران قرار دهیم، همچنین پس از تکمیل این بانک اطلاعاتی، فرصت تعامل و همکاری این تشکل‌ها نیز فراهم خواهد شد.

 

* شناسایی نخبگان جوان و راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی مجازی

 

وی افزود: همچنین به دنبال شناسایی نخبگان جوانی که در موضوع منویات و دغدغه‌های ولی امر مسلمین کار کرده‌اند هستیم تا با حضور این افراد کرسی‌های آزاداندیشی مجازی را برای نخستین بار راه‌اندازی کنیم.

نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان تاکید کرد: به طور قطع انجام این امور نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده و ما انتظار داریم که جوانان سراسر کشور و دستگاه‌های مسئول به ویژه نهادهای متولی امور فرهنگی و رسانه‌ها همکاری لازم را با شبکه ترویج منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول