اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته‌ امداد خراسان جنوبی خبر داد

حضور 1400 دانش‌آموز در اردوی رهپویان ولایت

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته‌ امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در تابستان امسال ‌هزار و 400 دانش‌آموز در هفت دوره اردویی در اردوگاه یادگاران امام استان شرکت می‌کنند.

حضور 1400 دانش‌آموز در اردوی رهپویان ولایت

محمدحسین عنایتی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، از اعزام 720 دانش‌آموز استان به اردوهای رهپویان ولایت سایر استان‌ها خبر داد و اظهار کرد: در این اردوها دانش‌آموزان همراه با یک نفر از والدین خود شرکت می‌کنند.

وی به مهم‌ترین اهداف کمیته امداد از برگزاری این اردوها اشاره کرد و افزود: تعمیق و تقویت باورهای دینی در بین دانش‌آموزان، تقویت اعتماد به نفس، ارزیابی و شکوفا شدن استعدادهای دانش‌آموزان و تمرین کار دسته‌جمعی از جمله اهداف برگزاری این اردوها در استان است.

قائم‌مقام کمیته‌ امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی یادآور شد: " توانمندسازی، کارآفرینی و تحکیم نهاد خانواده " شعار امسال این مجموعه است که در این اردوها کلاس‌های آموزشی متنوعی در راستای تحکیم بنیان خانواده برای دانش‌آموزان و والدین آنها برگزار می‌شود.

عنایتی‌فر به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی که برای طول این اردوها پیش‌بینی شده است، اشاره و اظهار کرد: کلاس‌های تعمیق باورهای دینی و احکام، مهارت‌های زندگی، خانواده، تربیت‌دینی و بازدید از جاذبه‌های دیدنی استان از جمله این کلاس‌ها است.

وی از وجود یک کانون فرهنگی هنری ثابت در مجموعه کمیته امداد استان خبر داد و گفت: علاوه بر این 9 کانون فرهنگی هنری موقت نیز در استان فعال است که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری دو هزار و 100 نفر جذب این کانون‌ها شوند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول