اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

سالانه 2200 نفر از برنامه‌های قرآنی سوادکوه استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی گفت: دو هزار و 263 نفر سالانه از برنامه‌های قرآنی مؤسسات و خانه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه استفاده می‌کنند.

سالانه 2200 نفر از برنامه‌های قرآنی سوادکوه استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری‌خطیر ظهر امروز به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مقابله با جنگ نرم نوعی جهاد است، گفت: خانواده و جوانان در معرض آسیب‌های جنگ نرم دشمن هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به اینکه واحدهای فرهنگی، قرآن، خواهران و تشکل‌های دینی در اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه فعالند، ادامه داد: در طول سال گذشته 33 گفتمان دینی جوان در سوادکوه برگزار شده است.

وی از ساماندهی 70 هئیت مذهبی و 45 مداح و شاعر مذهبی در سوادکوه خبر داد و عنوان کرد: 360 جلسه آموزشی مداحان، ستاد شئون فرهنگی و جلسه آموزشی هئیت‌های مذهبی در سوادکوه برگزار شده است.

ذاکری‌خطیر از ساماندهی 52 باب مسجد و حمایت از 250 مراسم دینی در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در راستای تعمیق ارزش‌ها و نهادینه کردن دستورات دینی در خانواده‌ها و در بین جوانان انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به فعالیت‌های واحد خواهران این اداره اشاره و خاطرنشان کرد: 38 آموزش ویژه مبلغات، مهارت زندگی، خانواده و زوج‌های جوان در طول سال در سوادکوه انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: 40 تفسیر نهج‌البلاغه و 15 اعزام مبلغه در سوادکوه اجرایی شده است.

دبیر ستاد شئون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه از حضور سه روحانی مستقر در سوادکوه خبر داد و افزود: روستاهای اندار گلی، ایوک و کلیج خیل دارای روحانی مستقر هستند و برنامه‌ریزی برای استقرار روحانیون در سایر روستاها نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در ارزیابی سالانه دارالقرآن استان مازندران، گفت: 2 هزار و 263 نفر سالانه از برنامه‌های قرآنی مؤسسات و خانه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه استفاده می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه از فعالیت 22 مؤسسه و خانه قرآن در سوادکوه خبر داد و اضافه کرد: 15خانه قرآن فعال در روستاهای سوادکوه و هفت مؤسسه فعال در شهرهای این شهرستان در حال فعالیت هستند.

ذاکری‌خطیر از وجود نزدیک به 100 طرح آموزشی، تبلیغی و ترویجی در سوادکوه خبر داد و متذکر شد: نخستین اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی کشور در سوادکوه تشکیل شده و این اتحادیه با همکاری این اداره تجهیز و با تلاش اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خود در حال فعالیت است.

وی به برنامه‌های سال‌ جاری اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه اشاره کرد و اذعان داشت: تشکیل مجمع قاریان و حافظان، برگزاری کلاس‌های نخبگان دینی، تجهیز خانه‌های قرآن و مؤسسات و تقویت تشکل‌های دینی در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول