اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس اتحادیه خانه‌های قرآنی کشور:

نقشه راه قرآنی تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به لزوم فعالیت‌های سازماندهی شده قرآنی گفت: نقشه راه قرآنی تدوین می‌شود.

نقشه راه قرآنی تدوین می‌شود

بهروز کریم‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی باید با هدف اثربخشی و ارتقای فعالیت‌های کمی و کیفی انجام شود، بیان داشت: نقشه راه قرآنی با توجه به سند چشم‌انداز 20 ساله قرآنی تدوین می‌شود.

نائب رئیس اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی کشور، افزود: ایران در مسیر تحقق آرمان‌ها و اصول قانون اساسی در چشم‌انداز 20 ساله، کشوری توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی، الهام‌بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و موثر در روابط بین‌الملل خواهد بود.

منتخب اول اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی مازندران بر لزوم اجرایی کردن اهداف توسعه در قالب سند 20 ساله تاکید کرد و افزود: ظرفیت‌های لازم در فعالان قرآنی برای تحقق اهداف سند چشم‌انداز وجود دارد.

وی بر مشارکت فعال اتحادیه قرآنی در تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری برنامه‌های قرانی کشوری و استانی تاکید و خاطرنشان کرد: انتقال تجارب مدیران، مربیان و فعالان قرآنی به علاقمندان قرآنی نیز در دستور کار ما قرار گیرد.

کریم‌نژاد با اشاره به تلاش برای آسیب‌شناسی از فعالیت‌های قرآنی استان و حل آن یادآور شد: آسیب‌شناسی و بررسی راه‌حل‌های آن باید بر اساس تحقیقات علمی و قرآنی انجام شود.

عضو سه دوره اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی کشور با بیان اینکه به پژوهشگران قرآنی باید توجه شود، خواستار حمایت هر چه بیشتر از آنان و استفاده از یافته‌های این پژوهشگران شد.

وی به پیشنهادات خود برای آموزش مربیان در حوزه تربیت قرآنی و برنامه‌ریزی برای ارتقای تخصصی در حوزه قران اشاره کرد و افزود: برای دستیابی به اهداف قرآنی همکاری و همراهی با سازمان تبلیغات اسلامی و ادارات و نهادهای فرهنگی باید دردستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول