اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و نماز

برگزیدگان قرآنی مدارس راهنمایی و متوسطه خراسان‌رضوی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: 163 برگزیده سی‌امین دوره مسابقات قرآن، نماز و معارف ‌اسلامی پسران مدارس راهنمایی و متوسطه استان خراسان‌رضوی معرفی شدند.

برگزیدگان  قرآنی مدارس راهنمایی و متوسطه خراسان‌رضوی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، صبح امروز پس از سه روز رقابت تنگاتنگ از میان 550 دانش‌آموز پسر شرکت کننده در مرحله نهایی سی‌امین دوره مسابقات قرآن، نماز و معارف ‌اسلامی، هیئت داوران 163 نفر را در قالب 3 گروه به عنوان نفرات اول تا سوم هر رشته و پایه معرفی کردند و از آنان تجلیل شد.

اسامی نفرات اول این مسابقات که به مرحله کشوری راه یافتند به شرح ذیل است.

در پایه اول راهنمایی امیرحسین مقدم، سیدمحمدرضا صادق‌حسینی و عرفان خزاعی به ترتیب از ادارات آموزش و پرورش ناحیه شش، تبادکان و کاشمر، در پایه دوم راهنمایی، علی جان‌فدا، سجاد پورمحمد و محمد فیضی به ترتیب از ادارات آموزش و پرورش نواحی چهار، سه مشهد و صالح‌آباد، در پایه سوم راهنمایی نیز علی یامی، مهدی موذنی و علی به‌آبادی به ترتیب از ادارات آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد و کاشمر به‌ عنوان نفرات اول رشته‌های حفظ، قرائت و اذان راهی مرحله کشوری شدند.

هم‌چنین در پایه‌های اول، دوم، سوم و چهارم متوسطه در رشته حفظ ، رضا علیخانی، حسین خاکپور، هادی فصیحی و محمدرضا جاهدی‌نیا به ترتیب از گناباد، کاشمر، ناحیه یک مشهد و سبزوار رتبه اول را به دست آوردند.

هم‌چنین در رشته قرائت ابراهیم عقیلی، سیدمحمد طباطبایی، محسن میرزایی، مسعود موحدی‌راد به ترتیب از ناحیه دو، ناحیه چهار و نیشابور راهی مرحله کشوری شدند.

در رشته اذان نیز، رضا صادقی، عماد علیزاده، ابوالفضل رشیدی، عباس توسلی از ناحیه دو، تربت‌جام، کاشمر و ناحیه دو موفق به کسب رتبه نخست شدند.

در رشته احکام محمد فضلی‌پور از ناحیه هفت، حسین حسینی از چناران، مصطفی منصوری از تبادکان و مجتبی پیوندی از ناحیه یک راهی مرحله کشوری شدند.

در رشته نهج‌البلاغه نیز مجتبی فرجی از تربت‌جام، حمیدرضا حجت از گلبهار، حسین معلمیان از ناحیه یک و علیرضا صادقی از ششتمد به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافتند.

هم‌چنین در رشته انشای نماز مهدی عفتی و مهدی خلیلی هر دو از ناحیه پنج، امیررضا عباسیان از تربت‌حیدریه و سیدحمید دلیری از ناحیه شش مشهد رتبه اول را کسب کردند.

در رشته مفاهیم نیز ایمان صابری از چناران، مجتبی عبیدی از ناحیه یک، یالار زنجانی از ناحیه چهار و عنایت سیاح از تبادکان توانستند مجوز ورود به مرحله کشوری را که در اواخر تیرماه در مشهد، تهران و اصفهان برگزار می‌شود، کسب کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول