اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی آبادان خبر داد

برگزاری همایش سوءمصرف مواد مخدر در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: در راستای رسیدن به جامعه عاری از موادمخدر، برگزاری همایش‌های پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر می‌تواند راه‌گشای جوانان باشد.

برگزاری همایش سوءمصرف مواد مخدر در آبادان

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امروزه در تمام جوامع، اعتیاد به مواد مخدر بیماری شناخته می‌شود که اگر همه افراد و خانوادها با هدف پیشگیری از این بیماری مهلک حرکت نکنند برای ریشه‌کنی آن موفقیتی حاصل نمی شود.

وی افزود: با توجه به نیازهای هر روزه در زمینه آشنایی با مواد اعتیادآور جدیدی که در جهان تولید و به فروش می‌رسد بر آن شدیم که با همکاری اداره آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، همایش‌ پیشگیری از اعتیاد را در آبادان برگزار کنیم.

رئیس اداره بهزیستی آبادان افزود: این همایش در 13 تیرماه سال جاری با حضور مسئولان شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: افرادی که در گروه‌های اجتماع‌ محور اداره بهزیستی آبادان فعال هستند و جوانانی که توسط اداره بهزیستی در فنی و حرفه‌ای با هدف بلند مدت پیشگیری از اعتیاد شرکت کرده و با فعالیت در این راه ما را همراهی می‌کنند برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرحانی با بیان برنامه‌های این همایش گفت: پخش کلیپ‌های مختلف با موضوعیت اعتیاد، سخنرانی اساتید برجسته آشنا با درمان اعتیاد، سخنرانی مسئولان و امام جمعه شهرستان آبادان و شرکت افرادی از گروه N.A برای سخنرانی و تشریح عملکرد این گروه از برنامه‌‌های روتین این همایش است.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه همایش پیشگیری از مواد مخدر، در مورخ مذکور ساعت 10 صبح آغاز و تا ساعت 12 ظهر ادامه دارد، گفت: از همه علاقمندان به مقوله اعتیاد و درمان این بیماری دعوت می‌شود در تالار مهر آبادان حاضر شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول