اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

12 تن مواد مخدر در زرند امحا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر 12 تن انواع مواد مخدر با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان در زرند امحا شد.

12 تن مواد مخدر در زرند امحا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر سه‌شنبه شب با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، معاون استاندار و جمعی از مسئولان محلی و خانواده‌های شهدا 12 تن انواع مواد مخدر در شهرستان زرند امحا شد.

کریم مهرشاد معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کرمان در این مراسم با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از تلاش بی‌وقفه مأموران مبارزه با مواد مخدر و  خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مواد مخدر امحا شده با تلاش و ایثار مأموران انتظامی کشف و ضبط شده است، افزود: امروز هیچ آسیبی به اندازه پدیده شوم اعتیاد موجب فروپاشی خانواده‌ها نمی‌شود.

مهرشاد بر آگاه‌سازی خانواده‌ها و به ویژه جوانان از گسترش پدیده شوم اعتیاد در جامعه تأکید کرد.

رضا کرمی فرماندار زرند نیز با گرامیداشت هفتم تیر به‌عنوان سالروز جهانی سوء‌ مصرف مواد مخدر در جهان در سخنانی به تشریح نقشه دشمنان در نابودی جوانان پرداخت.

وی ترویج و گسترش مواد مخدر سنتی به صنعتی را از نقشه‌های شوم دشمنان برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی دانست و آن را جنگ نرم دشمنان علیه جوانان عنوان کرد.

کرمی تصریح کرد: روی آوردن به اعتیاد خود مشکلات بسیاری چون افزایش آمار  طلاق، سرقت و از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر شهیدان و جانبازان بسیاری را تقدیم کرده که این موضوع نشانگر اهمیت و ثابت قدمی ایران اسلامی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول