اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال امید قم عنوان کرد

آمادگی والیبال قم در مصاف با تیم ملی جوانان توان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال امید قم مصاف با تیم ملی والیبال جوانان کشورمان را عاملی برای افزایش آمادگی تیم قم برای کسب مقام قهرمانی پیکارهای امیدهای کشور دانست.

آمادگی والیبال قم در مصاف با تیم ملی جوانان توان

علی عباسیان در حاشیه آخرین تمرین تیم والیبال امید قم پیش از بازی این تیم در روز نخست پیکارهای قهرمانی امیدهای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: کاملا آماده‌ایم زیرا در آخرین بازی تدارکاتی با تیم ملی جوانان نقاط ضعف خود را به خوبی شناسایی کردیم.

وی بیان داشت: والیبالیست‌های امید قم در جدال تدارکاتی با تیم ملی والیبال جوانان کشورمان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و حتی می‌توانستیم این تیم که ترکیبی از برترین‌های والیبال کشور بود را با شکست مواجه کنیم.

سرمربی تیم والیبال رده سنی امید قم ادامه داد: رقابت با تیم ملی والیبال جوانان آخرین فرصت تیم ما برای ارزیابی میزان آمادگی خود به منظور حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور بود که خوشبختانه از آن سربلند بیرون آمدیم.

وی یادآور شد: در دیدار با تیم ملی جوانان ابتدا دو گیم متوالی را با امتیازهای بسیار خوب از حریف بردیم اما در سه گیم بعدی نفرات ما کمی بازی را دست کم گرفتند و این حریف بود که توانست سه گیم متوالی را به سود خود به پایان برده و برنده شود.

عباسیان با تاکید بر آمادگی مطلوب تیمش برای جدال با تیم‌های مدعی حاضر در گروه پنجم مقدماتی والیبال امیدهای کشور عنوان کرد: تمام نفراتی که در ترکیب تیم امید هیئت والیبال قم حضور دارند از چهره‌های مستعد والیبال قم هستند که حتی در لیگ دسته اول کشور نیز عضو تیم قم بوده‌اند، بنابراین هم تجربه خوبی دارند و هم از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی هستند.

وی در ادامه به تیم‌های حاضر در گروه پنجم اشاره کرد و بیان داشت: نگاهی به تیم‌های حاضر در این گروه نشان می‌دهد که تیم ما برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها کار بسیار سختی در پیش دارد اما با روحیه بسیار خوب و انگیزه بالایی که در بین تک تک نفرات تیم می‌بینم و همچنین اردوها و برنامه‌های تمرینی مناسبی که تیم پشت سر گذاشته است، صعود ما دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم والیبال امید هیئت والیبال قم تصریح کرد: تهران، البرز و مرکزی از تیم‌های خوب والیبال کشور در رده‌های سنی پایه هستند اما تلاش و تکاپوی والیبالیست‌های امید قم قطعا منجر به کسب نتایج خوبی در این مرحله از رقابت‌ها خواهد شد.

در حالی که تیم‌های حاضر در گروه پنجم مقدماتی والیبال رده سنی امید کشور از روز یکشنبه وارد قم شده‌اند، از امروز بازی‌های خود را در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان واقع در بلوار امین قم برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول