اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌‌شرقی:

تزریق منابع مالی به دریاچه ارومیه توسط نهادی غیر‌اجرایی صورت پذیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: تزریق منابع مالی به دریاچه ارومیه باید توسط نهادی ناظر و غیر اجرایی صورت پذیرد.

تزریق منابع مالی به دریاچه ارومیه توسط نهادی غیر‌اجرایی صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک رئیسی بعدازظهر امروز در جلسه شورای پژوهشی محیط زیست، با اشاره به ضرورت تزریق اعتبارات خشکسالی و مدیریت گرد و غبار به استان آذربایجان‌شرقی متناسب با آثار زیانبار آن اظهار کرد: در مدیریت دریاچه ارومیه تزریق منابع مالی باید توسط نهادی ناظر و غیر‌اجرایی صورت پذیرد تا از هزینه‌کرد آن در راستای انجام پروژه‌های غیرمرتبط و جبران کاستی اعتبارات جاری خودداری شود.

وی از برنامه‌ریزی برای نظارت بر عملکرد اعتبارات تخصیصی به مدیریت بحران دریاچه ارومیه در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و اضافه کرد: برابر سند مدیریت دریاچه ارومیه سازمان حفاظت محیط زیست به‌عنوان ناظر بر حسن اجرای مفاد سند بوده و اختیار پیگیری عملکرد سازمان‌های مسئول را دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی تشکیل فراکسیونی در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از طرح حفاظت از تالاب‌های ایران را ضرورت و نیاز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری زیست‌محیطی در مجلس شورای اسلامی دانست و از نمایندگان مردم خواست این اقدام را در مجلس نهم از خود به یادگار گذارند. 

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول