اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان:

تکمیل طرح‌های مهم توسعه زنجان به صورت ویژه پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه دولت دهم آخرین سال عمر خود را می‌گذراند، در نظر دارد تکمیل پروژه‌های اثربخش در توسعه کشور و استان زنجان را به صورت ویژه پیگیری کند.

تکمیل طرح‌های مهم توسعه زنجان به صورت ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد را از جمله شاخص‌های قرار گرفتن پروژه‌ها در قالب طرح‌های مهر ماندگار دولت اعلام کرد و اظهار داشت: لازم داشتن اعتبار بالا نیز دیگر شاخص لازم برای طرح‌های مهر ماندگار است.

وی افزود: پروژه‌های قرار گرفته در لیست طرح‌های مهر ماندگار دولت دهم باید در پایان سال مالی 91 به بهره‌برداری برسند.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین ابلاغیه دولت 29 طرح از استان زنجان در لیست طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: هشت پروژه از مجموع 29 پروژه سرمایه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های سرمایه‌ای متعلق به بخش خصوصی هستند، اضافه کرد: مسئولان در صدد پیگیری پرداخت تسهیلات به این پروژه‌ها هستند.

کریمی از قرار گرفتن 21 پروژه عمرانی استان زنجان در لیست طرح‌های مهر ماندگار خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبارات دولتی اجرا می‌شوند.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای 29 طرح قرار گرفته در قالب طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان را یک هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد و تصریح کرد: این برآوردها اولیه است و اگر تغییراتی ایجاد شود، اعلام خواهد شد.

کریمی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده پروژه‌هایی که در لیست طرح‌های مهر ماندگار دولت قرار گرفته‌اند، باید در تیرماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره کم‌بودن تعداد پروژه‌های قرار گرفته در طرح‌های مهر ماندگار گفت: بر اساس آمار اعلام شده در مجموع یک هزار طرح در لیست طرح‌های ماندگار قرار گرفته‌اند که سهم استان زنجان 29 طرح است که عادلانه هم به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول