اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

43 پروژه "مهر ماندگار" در تهران افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران از بهره‏برداری 43 پروژه طرح "مهر ماندگار" تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

43 پروژه "مهر ماندگار" در تهران افتتاح می‏شود

هادی رحمتی در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امسال طرح‏های عمرانی استان تهران در سرفصل‌ةای متعدد توسط شرکت‏های سهامی که در استان حضور دارند اجرایی می‏شود.

وی افزود: بودجه این پروژه‏های عمرانی و خدماتی بر اساس مصوبات پیوست لوایح بودجه سال 91 به دستگاه‏های ذی‏ربط ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران یادآور شد: همه طرح‏ها بر مبنای سیاست‏های استان تهران و شهرستان‏های تابعه آن صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

رحمتی ادامه داد: با توجه به نیازسنجی شهرستان‏های استان تهران که از طریق فرمانداری‏های این مناطق انجام شده، طرح‏های عمرانی امسال در سه سرفصل شهرستانی، استانی و ملی در دست پیگیری است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران درباره طرح مهر ماندگار در این استان گفت: در حال حاضر، 43 پروژه عمرانی در قالب طرح مهر ماندگار برای استان تهران تعریف شده است که تا پایان امسال به بهره‏برداری می‏رسد.

وی ادامه داد: طرح مهر ماندگار برای تکمیل و بهره‌برداری از تمام طرح‏های بزرگ عمرانی، علمی، بهداشتی، صنعتی، فناوری، کشاورزی و فرهنگی تهیه شده که تحولات عظیمی را در عمران و آبادانی کشور به همراه خواهد داشت.

رحمتی با اشاره به موج دوم افتتاح پروژه‏های مسکن مهر استان تهران نیز گفت: مسکن مهر از سیاست‌های کلیدی و عدالت‏خواهانه دولت است که با فرا رسیدن موج دوم افتتاح واحدهای مسکونی مهر، به طور قطع ثمرات خوبی را برای مردم استان تهران به ارمغان می‏آورد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول