اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اطلاع‌رسانی مهر ماندگار استان بوشهر:

بوشهر بیشترین سهم پروژه‌های مهر ماندگار را داراست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اطلاع‌رسانی مهر ماندگار استان بوشهر گفت: به دلیل شرایط خاص و ظرفیت‌های بالای استان بوشهر این استان در طرح مهر ماندگار بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

بوشهر بیشترین سهم پروژه‌های مهر ماندگار را داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابوالحسن دهاز صبح امروز در نخستین نشست شورای اطلاع‌رسانی مهر ماندگار استان بوشهر اظهار داشت: طرح مهر ماندگار در کشور نتایج بسیار مؤثری داشته است که اجرای 900 پروژه با بیش از 170 هزار میلیارد تومان اعتبار در کشور از نتایج این طرح است.

وی تصریح کرد: از این میزان بیش از 35 پروژه با 37 هزار و 900 میلیارد تومان سهم استان بوشهر است که به دلیل شرایط خاص و ظرفیت‌های بالای استان بوشهر این استان در طرح مهر ماندگار بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

دهاز ادامه داد: در این طرح دولت با عزم جدی و راسخ و روحیه  بسیجی و جهادی وارد صحنه شده و با اختصاص اعتبارات بسیار خوب مشکلات و موانع اجرای پروژه‌های کلان کشور را شناسایی کرده و در راستای رفع آنها در حال اقدام است.

رئیس شورای اطلاع رسانی مهر ماندگار استان بوشهر گفت: طرح مهر ماندگار از جلوه‌های مهم خدمت‌رسانی و از طرح‌های ابتکاری دولت خدمتگزار بی‌منت در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر و کشور است.

وی تاکید کرد: با اجرایی شدن طرح مهر ماندگار در استان بوشهر شاهد شکوفایی استان بوشهر خواهیم بود.

رئیس شورای اطلاع رسانی مهر ماندگار استان بوشهر با تاکید بر فعال‌سازی این شورا یادآور شد: با توجه به اهمیت طرح مهر ماندگار و تعداد و اهمیت پروژه‌های در حال اجرا در استان بوشهر باید اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه صورت بگیرد.

در این نشست مقرر شد نشست شورای اطلاع‌رسانی مهر ماندگار با حضور اعضا هر دو هفته یکبار به صورت دوره ای در دستگاه‌های اجرایی متولی پروژه‌های مهر ماندگار در استان بوشهر برگزار شود.

ساخت مستند روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار با هماهنگی صاد و سیما، عضویت صدا و سیما در شورای اطلاع‌رسانی مهر ماندگار، فعال‌سازی سامانه پیام کوتاه در رابطه با روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار، تعیین خبرنگار ویژه برای شورای اطلاع‌رسانی مهر ماندگار و برگزاری نشست شورا با حضور استاندار بوشهر از دیگر مصوبات این نشست بود.

همچنین در این نشست مصوب شد اخبار و گزارشات روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در استان بوشهر برای انعکاس در اختیار شورا قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول