اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

تصویب 36 پروژه مهم استان بوشهر در قالب طرح مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در سفر اخیر دستیار ویژه رئیس جمهور به بوشهر، با اولویت‌بندی در شهرستان‌ها و مرکز استان 36 پروژه در قالب طرح مهر ماندگار مصوب شد.

تصویب 36 پروژه مهم استان بوشهر در قالب طرح مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید با نزدیک‌تر کردن نقش‌ها و روش‌ها و بهره از توان حداکثری، اخلاص و صداقت، پرهیز از نفاق و تفرقه و مشارکت همه‌جانبه با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم مدافع منافع نظام و حامی انقلاب و ولایت باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه سرباز ولایت و خادم مردم هستیم و باید با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و سیاستگذاری‌های دولت با کار و تلاش و وحدت رویه و با نگاه به منافع ملی و در سایه آن منافع استانی و ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی، اقتدار و بقای نظام و انقلاب را سرلوحه امور تشکیلاتی و مدیریتی خود قرار دهیم.

جهانبخش با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در استان بوشهر افزود: استان بوشهر در اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت از استان‌های برتر در کشور به شمار می‌رود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیران و مسئولان اجرایی استان شبانه‌روز و مستمر در حال تلاش هستند یادآور شد: 87 درصد مصوبات سفر اول هیئت دولت به استان بوشهر اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: همچنین با وجود همه موانع و مشکلات اجرای پروژه‌های سفر دوم 55 درصد و پروژه‌های سفر سوم 35 درصد پیشرفت دارد که تلاش و همت خود را به کار بسته تا با نگاه ویژه رئیس جمهور تا پایان دولت دهم مابقی پروژه‌ها نیز به پایان برسند و مردم استان از نعمت آن بهره‌مند شوند.

جهانبخش گفت: در سفر اخیر دستیار ویژه رئیس جمهور به استان بوشهر پروژه‌های در دست اجرا و نیمه تمام که مشکل نقدینگی داشتند در قالب پروژه مهر ماندگار در دستور کار ویژه قرار گرفت و با اولویت‌بندی در شهرستان‌ها و مرکز استان 36 پروژه حیاتی مصوب شد.

وی ادامه داد: استادیوم ورزشی 15 هزار نفری، بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر، کمربندی دیر به کنگان، بیمارستان دیر و چند پروژه مهم دیگر با 37 هزار و 900 میلیارد تومان از جمله پروژه‌هایی بود که در این سفر در قالب مهر ماندگار مصوب شد.

استاندار بوشهر با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه اجرایی استان بوشهر گفت: از بدو ورود به استان برای عمران و آبادانی و توسعه متوازن منطقه سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار مدیریت خود داشته تا بر اساس استفاده از ظرفیت‌های موجود بر مبنای استراتژی برنامه‌ریزی شده مردم شریف و ولایتمدار استان بوشهر را از خدمات دولت عدالت گستر بهره‌مند کنیم.

در این نشست مقرر شد ستاد ویژه سفر چهارم رئیس جمهور به استان بوشهر در راستای چگونگی بهره‌مندی استان از سفر و شوراهای سیاستگذاری استان بوشهر با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به طور مستمر تشکیل شود.

پیشنهاد معرفی استان بوشهر به‌عنوان استان ویژه کشور برای حضور در جلسه هیئت دولت، تشکیل شورای اداری استان و شهرستان‌ها با حضور نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی از دیگر مصوبات این نشست بود.

همچنین در این نشست مواردی نظیر تلاش برای دستیابی به سند چشم‌انداز توسعه استان، دعوت از نمایندگان سابق مردم در مجلس شورای اسلامی برای بهره‌مندی از نگاه و نظر ایشان، پیگیری شتاب بخشیدن به پروژه راه آهن بوشهر ـ عسلویه ـ شیراز و تعیین استراتژی توسعه استان با بهره‌گیری از دیدگاه نخبگان و صاحب‌نظران استان برای امور اجرایی مصوب شد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول