اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت به تعهدهایش عمل کند

سقائیان‌نژاد: اتوبوس‌رانی اصفهان را ورشکسته کردند/ سالن اجلاس ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر شرکت اتوبوسرانی یک شرکت ورشکسته است که نیازمند کمک و یاری است و دولت باید به تعهدات خود برای پرداخت یارانه اتوبوس عمل کند.

سقائیان‌نژاد: اتوبوس‌رانی اصفهان را ورشکسته کردند/ سالن اجلاس ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت اتوبوسرانی یک شرکت ورشکسته است که نیازمند کمک و یاری است، اظهار داشت: در مراسم‌های مختلف از ما خواسته می‌شود تا برای برگزاری هر چه بهتر مراسم، تأمین اتوبوس از جانب ما باشد اما مسائل مالی در این مورد لحاظ نمی‌شود.

وی افزود: دولت و افرادی که از اتوبوس‌های شرکت واحد در مراسم‌ها استفاده می‌کنند، باید هزینه سوخت این اتوبوس‌ها را پرداخت کنند.

شهردار اصفهان در ارتباط وضعیت سالن اجلاس سران در اصفهان گفت: عملیات ساخت و ساز در سالن اجلاس با قوت تمام در حال انجام است و در واقع ما با برگزاری و یا عدم برگزاری این اجلاس در اصفهان کاری نداریم و با قوت تمام برای ساخت این سالن در اصفهان ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: ساخت این سالن برای اصفهان یک ظرفیت بالا به شمار می‌رود و به تازگی با افزایش قیمت ارز در اصفهان نگران هزینه‌های آن شده‌ایم، چرا که مشاور و طراح سالن خارجی است و نیازمند پول است.

سقائیان‌نژاد تأکید کرد: با وجود تمام این مشکلات در تلاش هستیم تا سالن اجلاس آماده شود چرا که ساخت این سالن ظرفیت اصفهان را بالا می‌برد و به طور حتم این ساختمان به گونه‌ای است که آیندگان نیز در مورد آن قضاوت می‌کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با برج جهان‌نما و تعدیل آن و نیز ستون‌های بتونی باقی‌ مانده از آن گفت: برخی موضوع تعدیل جهان‌نما را امری مهم تلقی می‌کنند و باید گفت، اگر مسئله جهان‌نما مهم است دولت و استانداری باید به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: اگر ستون‌های اصلی جهان‌نما در طبقات بالا خراب شود، امکان تخریب کلی جهان نما وجود دارد، بنابراین باید در ابتدا در این مورد تدابیر لازم اتخاذ و اندیشه شود و سپس بقیه ستون‌ها را تخریب کنیم.

وی اضافه کرد: یک دال بتونی به همین سبب گذاشته شده است و ما از 16 ستون تاکنون چهار ستون را تخریب کرده‌ایم.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه استانداری و دولت قرار بود هر کدام جداگانه یک میلیارد تومان برای تعدیل جهان‌نما هزینه پرداخت کنند که تاکنون محقق نشده است، اظهار داشت: اگر این مسئله برای آنها مهم است، چرا آنها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و در واقع در ترازوی یک طرفه کار انجام نمی‌شود.

*131 واگن برای مترو خریداری شده است

وی در ارتباط با وضعیت واگن‌های متروی اصفهان نیز با بیان اینکه در حال حاضر 131 واگن خریداری شده است، اظهار داشت: ساخت این واگن‌ها و قرارداد آن با یک شرکت چینی منعقد شده و این شرکت مکانی در نزدیکی اصفهان و سجزی را انتخاب کرده و در واقع حضور این کارخانه در اصفهان بسیار مؤثر است.

شهردار اصفهان بیان داشت: در حال حاضر چراغ 10 کیلومتر از متروی اصفهان روشن و آماده واگن است.

*در کمتر از 4 سال پروژه بهشت‌آباد به سرانجام می‌رسد

وی در ارتباط با پروژه بهشت‌آباد نیز گفت: مسئولان در مورد اجرایی شدن این پروژه تلاش‌های قابل توجهی را به انجام رسانده که جای تشکر و قدردانی دارد.

سقائیان‌نژاد افزود: در حال حاضر سه دستگاه TBM در این محل برای کار وجود دارد و امید است در کمتر از چهار سال این موضوع سر و سامان یابد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول