اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

هیچ اتوبوسی به ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان افزوده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: تا پایان سال جاری هیچ دستگاه اتوبوسی به ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه اضافه نمی‌شود.

هیچ اتوبوسی به ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان افزوده نمی‌شود

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از حمل و نقل عمومی باید در میان مردم نهادینه شود، اظهار داشت: ارائه حمل و نقل سریع، آسان و ارزان قیمت به شهروندان در راستای گسترش استفاده از حمل و نقل عمومی در سطح شهر‌ها از نیاز‌های جامعه امروز است.

وی با اشاره به تعداد اتوبوس‌هایی که در سال جاری به این ناوگان اضافه شده است، اضافه کرد: در سال جاری 60 دستگاه اتوبوس از سهمیه دولتی به این ناوگان اضافه شده و 40 دستگاه اتوبوس BRT نیز به صورت آزاد توسط شهرداری اصفهان خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تصریح کرد: در سال جاری مقرر شده بود که حدود 150 دستگاه اتوبوس به این ناوگان اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 40 درصد از این موضوع محقق شده است، ادامه داد: از تعداد 150 اتوبوس 90 دستگاه آن برای اصفهان محقق نشده است.

روحانی با اشاره به دلایل عدم تحقق افزایش 150 دستگاه اتوبوس به این ناوگان در سال جاری تأکید کرد: قراردادی با تولید‌ کنندگان در راستای تولید و توزیع اتوبوس‌ها در بین شهر‌ها منعقد نشده بوده است، تا پایان سال جاری هیچ دستگاه اتوبوسی به ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه اضافه نمی‌شود.

روحانی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در سال آینده اصفهانی‌ها با افزایش قیمت بلیت مواجه می‌شوند، بیان داشت: افزایش قیمت بلیت به عوامل مختلفی بستگی دارد و سیاست‌هایی که در سال آتی اعمال می‌شود نیز در افزایش یا ثابت ماندن قیمت بلیت اتوبوس‌ها مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه هم‌چنین این موضوع به سیاست‌های اجرایی دولت نسبت به اتوبوس‌رانی بستگی دارد، گفت: در حال حاضر افزایش یا ثابت ماندن بلیت اتوبوس‌های درون شهری اصفهان مشخص نیست و با گذشت زمان این موضوع نیز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول