اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از نوروز 91 صورت می‌گیرد

توزیع نخستین نقشه خطوط اتوبوس‌رانی اصفهان در نسخه شهروندی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: نخستین نقشه خطوط اتوبوس‌رانی اصفهان در نسخه شهروندی با قابلیت جست‌و‌جو چاپ شده است و پیش از نوروز 91 در سطح شهر توزیع می‌شود.

توزیع نخستین نقشه خطوط اتوبوس‌رانی اصفهان در نسخه شهروندی

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان برای استفاده بهتر، آسان‌تر و بهینه‌تر از خدمات اتوبوس‌رانی نخستین نقشه خطوط توسط ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان طراحی و چاپ شده است.

وی با اشاره به اینکه این نقشه‌ها در آینده‌ای نزدیک در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، اضافه کرد: طراحی و چاپ این نقشه از مدت‌ها پیش در برنامه کاری این ناوگان قرار داشته است و هم‌زمان با ایام نوروز 91 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تصریح کرد: برای طراحی و چاپ این نقشه حدود 75 میلیون تومان هزینه شده و برای تیراژ نخست آن 10 هزار نقشه به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه نقشه‌های خطوط تاریخ انقضاء دارد و تاریخ انقضای نخستین نسخه این نقشه‌ها تا پایان فصل بهار است، ادامه داد: این نقشه در تیراژ‌های بعدی نیز با نسخه جدید برای استفاده شهروندان به چاپ می‌رسد.

روحانی با اشاره به اینکه نسخه بعدی این نقشه‌ها نیز در تابستان سال آتی به چاپ می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، تأکید کرد: این نقشه از سه کلید جست‌و‌جو برخوردار است و شهروندان می‌توانند با نام و شماره ایستگاه یا توسط رنگ خطوط به جست‌و‌جو در نقشه بپردازند و مکان‌های مورد نظر خود را مشخص کنند.

وی به نحوه توزیع این نقشه‌ها در میان شهروندان اشاره کرد و بیان داشت: تمامی تلاش‌ها بر این است که نقشه‌های خطوط اتوبوس‌رانی اصفهان توسط باجه‌های بلیت‌فروشی موجود در سطح شهر در میان شهروندان توزیع شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول