اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس خبر داد

برگزاری یادواره شهیده فاتحی‌کرجو در کردستان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری یادواره شهیده ناهید فاتحی‌کرجو در 22 پایگاه بسیج این استان در تیرماه‌ جاری همزمان با سراسر کشور خبر داد.

برگزاری یادواره شهیده فاتحی‌کرجو در کردستان

ناهید منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از شهیده ناهید فاتحی‌کرجو به‌عنوان الگوی ولایت‌مداری و اخلاص نام برد و اظهار کرد: الگوگیری از این شهیده بزرگوار ترویج فرهنگ ایثار و دفاع از نظام اسلامی را به‌دنبال دارد.

به گفته وی، این شهیده بزرگوار در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و عشق به امام(ره) بعد از تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها از سوی ضد انقلاب به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

به گفته وی، به منظور شناساندن بیش از پیش این شهیده عالی‌قدر امسال برنامه‌های گسترده‌ای در سطح استان و کشور برگزار می‌شود که ختم قرآن در پایگاه‌های بسیج، نامگذاری پایگاه‌های جدید با نام این شهیده، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع حقوق زن و برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی از جمله این برنامه‌‌ها خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری یادواره شهدای زن کردستان که توسط گروهک‌های ضدانقلاب ترور شده‌اند در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: رزمایش نمایشی نقش زن در تهران و دیگر استان‌ها نیز به مدت 10 تا 15 شب با محوریت شهدای شاخص برگزار می‌شود.

رشد 100 درصدی برنامه‌های بسیج خواهران

وی در ادامه به مجموع برنامه‌های امسال بسیج جامعه زنان استان کردستان اشاره کرد و گفت: ایجاد مهدهای قرآن در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین و گفتمان‌سازی، گسترش امر پژوهش، تقویت و تعامل با اقشار مختلف، گسترش روزافزون تفکر بسیجی، خلاقیت، نوآوری و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

منصوری از رشد 100 درصدی برنامه‌های کاری بسیج جامعه زنان در سال گذشته خبر داد و گفت: برنامه‌های بسیج خواهران این استان در هشت برنامه معاونت فرهنگی و 52 برنامه معاونت موضوعی برگزار شده است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول