اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان بنیاد شهید تعامل را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کاهش مشکلات جامعه ایثارگری تعامل را در دستور کار خود قرار دهند.

مسئولان بنیاد شهید تعامل را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج اکبر نیکزاد عصر امروز در نشست با مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرمانده و نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح این استان برگزار شد اظهار کرد: بنیاد شهید یک اداره ساده نیست و به لحاظ مختلف با سایر ادارات فرق دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنیاد شهید متعلق به همه است و عزت و سربلندی آن برای همه دلسوزان نظام اسلامی مهم است.

وی با بیان اینکه برطرف شدن مشکل یک نفر هم از جامعه ایثارگری به این می‌ارزد که چندین مسئول وقت بگذارند و برای رفع این مشکل رایزنی و پیگیری کنند تصریح کرد: این روحیه در بین مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و همه مسئولان اینگونه هستند.

نیکزاد تاکید کرد: حاضرم همه سنوات خدمتی‌ام را با سه ماه حضور در جبهه عوض کنم و مطمئن هستم که همه مسئولان و کارکنان چنین تفکری را دارند.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفتن در کنار ایثارگران را افتخار دانست و گفت: تعامل در پیگیری مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری، عنصر مؤثری است که مسئولان بنیاد شهید این استان که بار اصلی بر دوش آن‌ها است نباید این عنصر را فراموش کنند.

وی ابراز داشت: با همه وجود آماده همکاری و خدمت به جامعه ایثارگری هستم و در این راه همه تلاش و توان خودم را به کار می‌بندم زیرا در این‌ صورت است که حتی اگر کاری هم از دستمان بر نیاید در پیشگاه خداوند شرمنده نمی‌شویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زحمات علی امیری مدیرکل سابق این بنیاد قدردانی کرد و گفت: با شناختی که از آقای دستگزین دارم، وی فردی پیگیر بوده که انتظار داریم مشکلات جامعه ایثارگری را با تعامل، پیگیری و برطرف کند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست خانواده‌های معظم شهدا را چشم و چراغ ملت ایران خواند و گفت: امام راحل چنین تعبیری را برای خانواده‌های شهدا به کار برد و فرمودند ما نمی‌توانیم چشمان خود را ببندیم و بگوییم که چیزی نمی‌بینیم.

سردار یونس امیری با بیان اینکه سپاه فتح آماده خدمت به جامعه ایثارگری است افزود: با وجود اینکه بودجه مشخصی نیز برای این کار نداریم ولی هیچ‌گاه اجازه ندادیم یک عضوی از جامعه ایثارگری ناامید از سپاه فتح این استان خارج شود.

وی بیان کرد: خادمی خانواده‌های شهدا توفیقی بزرگ است که باید مسئولان قدر آن را بدانند.

امیری ادامه داد: یادمان نرود که کارهای جامعه ایثارگری تا قبل از تاسیس بنیاد شهید با چه شور و انرژی در یک اتاق کوچک سپاه پیگیری می‌شد ولی امروز به برکت نظام اسلامی فرصت‌های وسیعی برای خدمت به این قشر ارزشمند وجود دارد که باید بهره ببریم.

این مسئول در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه ما به نحوی با جامعه ایثارگری مرتبط هستیم و حتی آن کس که شاید به ظاهر ارتباطی هم ندارد بالاخره یک ایرانی است و شاید روزی لیوان آبی را برای یک پدر یا مادر شهیدی جابجا کند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: حتی در دوران مدیریت قبلی که بنا به دلایلی توفیق حضور در این مجموعه را نداشتم ولی هیچ‌گاه ایثارگران را رها نکردیم و هر کاری از دستمان برآمد انجام دادیم.

وی از زحمات مدیرکل سابق بنیاد شهید، علی امیری تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد خدمات به جامعه ایثارگری روزبه‌روز بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، گرد هم آمدن استاندار، فرمانده سپاه و معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد بعد از یک وقفه یک و نیم ساله دوران مدیریت قبلی نکته‌ای امیدوارکننده در بهبود کمی و کیفی خدمات به جامعه ایثارگری و ایجاد همدلی برای پیگیری مشکلات این قشر ارزشمند است.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول