اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

موج‌آفرینی علیه سپاه اقتدار روزافزون این مجموعه را سبب شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: موج‌آفرینی استکبار جهانی و دشمنان اسلام علیه سپاه سبب شده است تا این نیروی مخلص بیش از هر زمان دیگر آماده و مقتدر در صحنه باشند.

موج‌آفرینی علیه سپاه اقتدار روزافزون این مجموعه را سبب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته پاسدار در شهرستان نمین اظهار داشت: نامگذاری روز تولد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار حقیقتاً یک نامگذاری به جا و مناسب از سوی بنیان‌گذار کبیر انقلاب در سال 58 بود به دلیل آن که امام حسین (ع) پاسدار دین و حرمت الهی است و سپاه پاسداران نیز وظیفه‌ای مشابه و همانند دارد.

وی با بیان این‌که حضور سپاه در همه صحنه‌ها مخلصانه، عاشقانه و مجاهدانه بوده است، تصریح کرد: اگر امام حسین (ع) در راه اسلام و قرآن حتی از فرزند شش ماهه خود نیز گذشت تا مبادا دشمنان عنود به اسلام و ارزش‌های خلق شده ضربه و خدشه‌ای وارد کند، سپاهیان ما نیز با گذشت جان به عنوان بهترین سرمایه به رغم فراوانی سپاه دشمن با روحیه ایثار و فداکاری در برابر آنها ایستادند و اجازه ندادند ارزش‌های اسلامی زیر سئوال برود.

کاملی‌فر خاطرنشان کرد: الگویی که برای سپاهیان و پاسداران ما تعیین شده است الگوی تمام نشدنی است به گونه‌ای که اگر به ماهیت سپاه توجه کنیم این نیرو تمام توان و هستی خود را به کار گرفته است تا مدافع اسلام و حریم‌دار ولایت و امامت باشد.

این مسئول این نامگذاری را مایه افتخار و ارزشمندی سپاه دانست و اضافه کرد: این نامگذاری برای مجموعه انقلابی سپاه مسئولیت‌آور بوده است به طوری که اگر به عملکرد 33 ساله این نهاد انقلابی نگاهی گذرا داشته باشیم به خوبی در‌می‌یابیم که سپاهیان ما در دفاع از انقلاب اسلامی همانند مولایشان حضرت سیدالشهدا اقدام کردند و از آب و خاک این کشور و حیثیت آن با تمام توان و قدرت خود دفاع کردند.

وی در ادامه سخنان خود سپاه را یک مجموعه فرهنگی، عقیدتی توصیف کرد و ادامه داد: ‌نباید سپاه را یک مجموعه سپاهی صرف ببینیم بلکه مجموعه سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی آمیخته به برنامه متعدد فرهنگی، معنوی، ارزشی و اعتقادی است به طوری که در طول سال در پایگاه‌های مختلف این برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا، برپایی دوره‌های تربیت و تعالی، اجرای طرح صالحین، نشست‌های سیاسی و گردهمایی‌های عقیدتی و صدها برنامه دیگر فرهنگی در مقابله با هجمه‌های متعدد دشمنان را یادآور شد و بیان کرد: سپاه و بسیج دو بازوی توانمند مقابله با هجمه‌های فرهنگی استکبار جهانی است که باید روز به روز جایگاه و عظمت آنها اعتلا یافته و ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول