اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی:

کونگ‌فو با بی‌مهری حامیان مالی مواجه است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر با بی‌مهری حامیان مالی ورزشی در خراسان‌رضوی رو به ‌رو هستیم.

کونگ‌فو با بی‌مهری حامیان مالی مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، قربان اعظمی با اشاره به عملکرد هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی اظهار کرد: یک هیئت ورزشی زمانی با موفقیت رو به ‌رو می‌شود که با حمایت مالی اسپانسر همراه باشد ولی متاسفانه در چند سال اخیر جامعه کونگ‌فو استان از این پشتیبانی محروم است.

وی با بیان اینکه با چند موسسه مالی و اعتباری برای حمایت مالی ورزشکاران وارد مذاکره شدیم، اظهار کرد: علی‌رغم مذاکرات زیادی که با نهادهای توانمند در عرصه حمایت مالی از تیم‌های ورزشی توسط هیئت انجام گرفته، متاسفانه تمایلی در این زمینه از سوی آنان اعلام نشده است.

وی در ادامه دلیل استعفای رئیس فعلی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی را کم‌توجهی فدراسیون به هیئت استان عنوان و اظهار کرد: تاکنون درخواست وی از سوی سرپرست فدراسیون مورد موافقت قرار نگرفته است.

اعظمی فعالیت در هیئت‌هایی هم‌چون هنرهای رزمی و کونگ‌فو را پر زحمت دانست و گفت: با توجه به وجود سبک‌های مختلف، برنامه‌ریزی خاص برای هر سبک و تعداد زیاد ورزشکاران این رشته‌های ورزشی فعالیت و مدیریت در این هیئت امری دشوار است.

وی افزود: از آنجایی که رئیس فعلی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو گرایش به سبک خاصی ندارد عملکرد بهتری را از ایشان و در مقایسه با روسای پیشین این هیئت شاهد بودیم.

دبیر هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان‌رضوی خواستار توجه و حمایت مسئولان در زمینه‌های مختلف از جمله در اختیار گذاشتن مکان یا مبلغی مناسب به منظور اجاره سالن برای بهره‌مندی بیشتر ورزشکاران شد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول