اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت تأکید کرد

توجه مسئولان نسبت به واگذاری اراضی دولتی در حاشیه شهر

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: مسئولان مربوطه باید نسبت به اراضی که در حاشیه شهر متعلق به دولت و منابع طبیعی هستند، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

توجه مسئولان نسبت به واگذاری اراضی دولتی در حاشیه شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ملت ایران با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، برتری فکری و عقیدتی و تأثیرگذاری بر سایر فرهنگ‌ها استکبار را به زانو درآورد.

وی افزود: امام راحل نیز در این راستا با تأسیس سپاه پاسداران تصمیم بزرگی اخذ کرده و سپاه نیز به زیباترین شکل مأموریت الهی خود را در همه عرصه‌ها از جمله در جنگ‌های داخلی، گروهک‌ها، عناصر ضد انقلاب و ... به بهترین وجه نشان دادند.

غنچه‌پور تصریح کرد: ما نیز امروز افتخار می‌کنیم که سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد مردمی و پشتوانه بسیج با تمام قدرت در راستای صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کند.

وی یکی از آسیب‌هایی که مدیران را تهدید می‌کند، غرور دانست و ابراز داشت: آنان باید تلاش کرده تا از آلودگی غرور دوری گزیده و پاکی روح خود را حفظ کنند.

غنچه‌پور بیان داشت: اعتماد به نفس و سعه صدر را نیز همواره در کارهای خود مد نظر قرار داده و نهایت احترام و تکریم نسبت به ارباب‌رجوع را انجام دهیم.

فرماندار جیرفت گفت: تواضع در رفتار خود همراه با صداقت در گفتار و کردار نیز باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

غنچه‌پور با تأکید بر تعاون و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: به لطف الهی امروز در شاکله شهرستان جیرفت یک وفاق منطقه‌‌‌ای در حال شکل‌گیری است و تعامل خوبی میان دستگاه‌های اجرایی حاکم است.

وی اذعان داشت: همه مسئولان شهرستان جیرفت در یک مسیر و با یک هدف در حال فعالیت هستند و با یکدیگر همکاری و همراهی دارند.

غنچه‌پور با بیان اینکه در حال حاضر ما در جنگ تحریم قرار داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تحریم فلج‌کننده است و در سطح جامعه اثر می‌گذارد، مسئولان باید فضا را آرام نگاه دارند.

وی با اشاره به اینکه در این تحریم‌ها دشمن بازار را هدف قرار داده است، اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند تا از طریق التهاباتی که در بازار ایجاد می‌کنند، زمینه نارضایتی مردم را فراهم ‌کنند.

غنچه‌پور تصریح کرد: در همین راستا باید سازمان‌ها و نهادهای مربوطه با قاطعیت نسبت به تنظیم و نظارت بر بازار و برخورد با افرادی که در پی سوء استفاده هستند، اقدام کنند.

وی با اشاره به تصویب سند پنج ساله توسعه شهرستان جیرفت افزود: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پرداخت تعهدات دولت به کارهایی که به صورت بستانکاری انجام گرفته و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت کاری قرار دارد.

غنچه‌پور عنوان کرد: در صورت نبود پروژه جدید، مدیران می توانند، پیشنهادات خود را برای اجرای پروژه‌های جدید ارائه دهند تا چگونگی تخصیص اعتبار آن‌ها شکل بگیرد.

فرماندار جیرفت در بحث زمین‌خواری گفت: مسئولان مربوطه باید نسبت به اراضی که در حاشیه شهر متعلق به دولت و منابع طبیعی هستند، توجه ویژه‌ای داشته باشند و از ایجاد شهرک‌ها در این مناطق جلوگیری کرده تا تبعات سنگین‌تری در آینده در پی نداشته باشد.

غنچه‌پور با تأکید بر بحث حجاب و عفاف بیان داشت: نباید گذاشت، استکبار تغییر رویه و رفتار در ما ایجاد کند.

وی اذعان داشت: نباید اجازه داد، هویت و برتری فرهنگی خود را که امروز موجب عزت‌آفرینی و پیروزی نظام جمهوری اسلامی شده است، توسط دشمنان مخدوش شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول