اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی و املاک اداره کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

صدور 125 فقره حکم در زمینه زمین‌خواری

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و املاک اداره کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 125 فقره حکم قطعی در زمینه پدیده زمین‌خواری در آذربایجان غربی سال گذشته صادر شده است.

صدور 125 فقره حکم در زمینه زمین‌خواری

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی خلیل‌‌زاده عصر دوشنبه در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی آذربایجان غربی اظهار داشت: آذربایجان غربی در حوزه مبارزه با زمین‌خواری رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با زمین‌خواران باید قاطع و محکم باشد، افزود: در حال حاضر 120 فقره حکم در مراکز قضایی در ارتباط با پدیده زمین‌خواری در حال رسیدگی است.

به گفته این مسئول آذربایجان غربی در زمینه مبارزه با پدیده زمین‌خواری و رفع تصرفات ملک و زمین در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی خواستار همکاری تمام مسئولان در برخورد با پدیده زمین‌خواری در محدوده روستاها و شهرها شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: برای رسیدن به راه روشن در زندگی همه باید در زمینه اصالت دین و مذهب خود ورود کرده و به ریشه عقاید خود پی ببرند.

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی افزود: تحقیق و بررسی در عقاید اعم از دین و عمل موجب روشن شدن راه انسان می‌شود.

موسوی اظهار داشت: همه انسان‌ها باید وارد تحقیق در زمینه پی بردن به اصالت دین و مذهب خود کنند و اینکه چرا در تاریخ شهادت و محل دفن بانویی که دارای کتاب صحیفه است، مورد اختلاف وجود دارد.

مدیر اداره آب و فاضلاب ارومیه نیز در این جلسه گزارشی از روند آزادسازی نهر روستای ریکان ارائه کرد و گفت: آزادسازی این منطقه که به لحاظ ارزش ریالی زمین مورد تصرف از سوی زمین‌خواران قرار گرفته روند رو به رشدی داشته و تلاش داریم تا با اتمام این پروژه در زمان مناسب، مردم اهالی ریکان و روستاهای مجاور بتوانند از آب آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول