اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع مسئولان شهرستان کنگان مطرح شد؛

انتقاد شدید رئیس کل دادگستری بوشهر از زمین‌خواری در جم

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری بوشهر با انتقاد شدید از زمین‌خواری در جم گفت: بی‌توجهی یکی از دستگاه‌های اداری موجبات زمین‌خواری شده است.

انتقاد شدید رئیس کل دادگستری بوشهر از زمین‌خواری در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حیدر بحرانی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان اظهار داشت: دادگستری استان بوشهر با همه توان و ظرفیت در راستای دفاع از حقوق مردم و همچنین دفاع از حقوق بیت‌المال تلاش و فعالیت می‌کند و هیچ‌گونه کوتاهی در این راستا نخواهیم داشت.
وی افزود: از دستگاه‌های دولتی انتظار داریم در حفاظت از بیت‌المال مسامحه نداشته باشند و زمینه را برای سوءاستفاده افراد سودجو از بیت‌المال فراهم نکنند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی موارد کوتاهی و سهل‌انگاری دستگاه‌های دولتی موجب تصرف اموال بیت‌المال توسط برخی افراد سودجو شده که این کار جرم محسوب می‌شود و ضروری است که مسئولان سهل‌انگار مواخذه شوند و باید با آنها برخورد قضائی شود.
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی دستگاه‌ها با کوتاهی به جای انجام وظایف خود، دستگاه قضا را سیبل قرار می‌دهند که این نشان از ضعف مدیران این دستگاه‌هاست.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این نشست به برخی از وظایف دادستان اشاره کرد و یادآور شد: دادستان نقش مهمی در ایجاد نظم و امنیت در شهرستان دارد و تعقیب، دفاع، مجرمیت و برائت در واقع چهار اصل مهم قضایی و کاری دادستان است.
 بحرانی افزود: دادستان ضمن قاطعیت در اجرای احکام و نظارت بر حسن اجرای قوانین باید سعه صدر را سرلوحه کار خود قرار دهد. 
وی با اشاره به حجم بالای پرونده‌های قضایی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و با نظارت بیشتر از حجم پرونده‌ها بکاهیم و بویژه باید با مدیریت صحیح و با همکاری مسئولان نسبت به کاهش تعداد پرونده‌های دولتی اقدام کنیم.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز دادگستری استان بوشهر در برقراری نظم و امنیت در استان و شهرستان‌های 9گانه نقش اساسی دارد و با همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها و همچنین با همکاری و تعامل مردم می‌توانیم به موفقیت بیشتری برسیم.
در این جلسه، شعبان کاویان‌پور به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول