اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد خبر داد

آمادگی وزارت صنعت برای سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی در گناباد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد از آمادگی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی در گناباد خبر داد و گفت: مسئولان شهر در حال تهیه طرح توجیه اقصادی برای ارائه به وزارتخانه هستند.

آمادگی وزارت صنعت برای سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جمع مدیران گناباد، اظهار داشت: دولت، امسال را سال توسعه بخش کشاورزی اعلام کرده و آن را در اولویت نخست خود قرار داده است.

وی افزود: کارگروه توسعه بخش کشاورزی گناباد تاکنون 25 جلسه رسمی برگزار کرده و توانسته طرح‌های خوبی را هم به لحاظ حجم و تعداد و هم به لحاظ سطح اشتغال تهیه و به بانک کشاورزی ارائه دهد.

صفایی گفت: بودجه سال 1391 تازه به استان ابلاغ شده است و از اعضای شورای اداری شهرستان انتظار داریم که با دستگاه‌های اجرایی استان ارتباط گرفته و سهم شهرستان گناباد را از تملک دارایی‌های استان مشخص کنند.

فرماندار گناباد افزود: همیشه بعد از ابلاغ بودجه شهرستان، توقع جا‌به‌جایی ردیف بودجه یا فصول بودجه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان وجود دارد که مقدور نیست.

وی گفت: همیشه کفه نیازها سنگین‌تر از کفه منابع است و به مبالغ بودجه در هر فصل یا ردیفی که دیده شده آن‌قدر نیاز هست که نمی‌توان به عنوان مثال از بودجه‌ی راه برداشت و به بودجه آب داد.

صفایی افزود: هفته آینده که بیشتر ادارات کل، تخصیص‌های شهرستانی را مشخص می‌کنند، اعضای شورای اداری شهرستان با برقراری ارتباط با ادارات کل، ردیف بودجه‌ای دستگاه‌های خود را مشخص کنند تا خود از سهم اختصاص یافته رضایت داشته باشند.

فرماندار گناباد از آمادگی وزارت صنعت برای سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و افزود: در جلسه‌ای که چندی پیش با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم قرار شد که مسئولان شهرستان برای انجام این کار یک طرح دارای توجیه اقتصادی ارائه کنند تا این وزارتخانه پس از تصویب به طور مستقیم در گناباد سرمایه‌گذاری کند.

وی افزود: هم‌اکنون این طرح، تهیه و مطالعات اجرایی و فنی آن انجام شده است و برای پی‌گیری تقدیم نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی شد.

فرماندار گناباد از تهیه نقشه راه شهرستان گناباد خبر داد و گفت: در این نقشه مشخص شده که بر این اساس در زیرساخت‌ها، گردشگری، فرهنگ، آموزش و آموزش عالی باید به چه سمتی حرکت کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول