اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرشهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا خبر داد

حمایت از پایان‌نامه‌های علمی و صنعتی در استان قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرشهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا گفت: تمام پایان‌نامه‌های دانشجویی که پیرامون موضوعات صنعتی باشند توسط شرکت شهرک‌های صنعتی ساتان قزوین مورد حمایت و تشویق می‌شوند.

حمایت از پایان‌نامه‌های علمی و صنعتی در استان قزوین

حسین اسدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی روستای آراسنج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه مطالعات اولیه برای شناسایی تعداد خوشه‌های صنعتی موجود در نواحی صنعتی استان قزوین از اوائل سال 89 توسط مشاوران ذی‌صلاح آغاز شده است، اظهار کرد: در طول این شناسایی‌ها تاکنون انواع خوشه‌های مربوط به قطعات و یدکی‌های خودرو، خوشه فرآوری محصول زیتون، خوشه‌های فراوانی انواع انگور، دام، طیور و نیز خوشه‌های مربوط به بسته‌بندی مواد‌ مختلف غذایی و پتروشیمی شناسایی شده‌اند.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه امکان نظرسنجی خوشه‌های بسته‌بندی‌ شده در نواحی مختلف صنعتی این استان فراهم شده است، افزود: مطالعات برای بهره‌برداری از اینگونه خوشه‌ها درآینده‌ای نزدیک آماده می‌شود.

وی با اشاره به مجوز تأییدیه‌ای که از سوی سازمان صنایع کوچک و نیز شهرک‌های صنعتی کل کشور برای این منظور در استان قزوین صادر گردیده است، بیان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با کمیته راهبری استانی توسعه این خوشه‌ها در دستور کار مدیران و کارکنان شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر در استان قزوین قرار گرفته است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا ادامه داد: قرار است با برنامه‌ریز‌های انجام شده به موازات آغاز توسعه خوشه‌بسته‌بندی به طور همزمان مطالعات  امکان‌سنجی خوشه زیتون و قطعات خودرو نیز در سطح استان پیگیری می‌شود.

اسدی با بیان اینکه در راستای توسعه و تعامل هر چه بیشتر شهرک‌های صنعتی و پتروشیمی مستقر در استان قزوین با دانشگاه‌ها و نواحی آموزش‌عالی در سطح استان و نیز هدایت تحقیقات دانشجویان برای رفع مشکلات صنایع شاخص‌محور کمیته حمایت و پشتیبانی از پایان‌نامه‌های درسی دانشجویی در این استان انجام می‌شود، عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از تمام دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد تا مقطع فوق دکترا در زمینه‌های صنعتی حمایت کرده و رسیدگی به پایان‌نامه‌های آنان را در دستور کار و برنامه‌های سالیانه خود قرار داده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 10 پایان‌نامه دانشجویی که پیرامون موضوعات و مباحث صنعتی بوده‌اند، در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان قزوین توسط شرکت‌های صنعتی استان مورد تشویق و حمایت مالی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول