اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 تیر ماه صورت می‌گیرد

آغاز برگزاری اردوی جهادی ثار‌الله در دهستان اسفندقه جیرفت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: اردوی جهادی گروه ثارالله در در دهستان اسفندقه در عرصه‌های مختلف از 15 تیر ماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

آغاز برگزاری اردوی جهادی ثار‌الله در دهستان اسفندقه جیرفت

ناصر بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: اردوی جهادی گروه ثارالله در در دهستان اسفندقه در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی و کشاورزی از 15 تیر ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردو در عرصه دامپزشکی، واکسیناسیون دام و سمپاشی جایگاه دام و همچنین آموزش دامداران انجام می‌شود.

بهروز تصریح کرد: در عرصه فرهنگی  و آموزشی نیز کلاس‌های احکام، قرآن و آموزش‌های خیاطی، گلدوزی، طراحی، آموزش کامپیوتر، کلاس‌های ورزشی و همچنین کلاس‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) در روز نیمه شعبان توسط این گروه خاطرنشان کرد: محفل شبی در محضر شهدا و نشست حلقه‌های طرح صالحین ویژه دانشجویان شرکت کننده در این طرح نیز برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت: در اردوی جهادی در دهستان اسفندقه همچنین کلاس‌های توانمندسازی در راستای اشتغا‌زایی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

بهروز ابراز داشت: احداث کانال‌های آبرسانی در روستای دولت‌آباد، مرمت استخر ذخیره آب، ایجاد یک فضای سبز و تکمیل یک باب حسینیه در روستای فتح‌آباد از جمله اقدامات این گروه در عرصه عمران در این دهستان است.

وی اذعان داشت: در عرصه پزشکی نیز ویزیت و درمان رایگان بیماران توسط پزشکان متخصص و عمومی که با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و بسیج جامعه پزشکان انجام می‌شود.

بهروز افزود: در عرصه‌های درمان و دامپزشکی بیش از 20 پارچه آبادی خدمات دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نخستین مرحله این اردو در شهر ساردوئیه در عرصه دامپزشکی با حضور دانشجویان متخصص رشته دام  و با همکاری بخشداری ساردوئیه و اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مرحله از اردوی جهادی دانشجویان بسیجی جیرفت در روستاهای سربیژن، کوه‌لری، سراب، قنات کمان، گویگان، بوش بید، گور و ... از توابع ساردوئیه زیر پوشش قرار می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: اردوهای جهادی تابستان سال جاری بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت از 10 تیر ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول