اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

300 هزار نفرروز کار جهادی در همدان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در سال جاری 300 هزار نفرروز در طرح هجرت 3 در همدان مشارکت دارند.

300 هزار نفرروز کار جهادی در همدان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا غلامی‌پاک صبح امروز در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری طرح هجرت 3 را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: با توجه به ابعاد معنوی و کاربردی این طرح، هر ساله استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان از آن بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح دانش‌آموزان به صورت نفرروز از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر فعالیت می‌کنند، گفت: در سال جاری بر اساس این طرح 300 هزار نفرروز در آن مشارکت خواهند داشت.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه همدان در اردوهای طرح هجرت 3، دانشجویان و بسیج محلات هم مشغول به فعالیت می‌شوند که تحت عنوان عرصه جهادی خوانده شده و هر کدام از این افراد طی 15 روز امور عمرانی خود را انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اردوهای جهادی در تابستان اشاره کرد و افزود: در این طرح 70 درصد مشارکت با برادران و 30 درصد مشارکت نیز با خواهران است چراکه هدف این طرح بهسازی و توانمندسازی روستاها است.

غلامی‌پاک تصریح کرد: در حال حاضر 25 گروه 15 نفری در قالب اردوهای جهادی همدان ساماندهی شده است که پیش‌بینی می‌شود گروه‌ها افزایش پیدا کند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در سال 90، 45 تیم پزشکی به روستاهای محروم با همکاری بسیج جامعه پزشکی اعزام شده بود، عنوان کرد: در سال گذشته بر اساس طرح اردوهای جهادی 25 مسجد حاشیه شهر با اعتبار 10 میلیون تومانی برای هر مسجد ترمیم و بازسازی شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول