اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

اردوهای جهادی رضایتمندی مردم را به‌دنبال دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: اردوهای جهادی رضایتمندی مردم را به‌دنبال دارد.

اردوهای جهادی رضایتمندی مردم را به‌دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور اظهار داشت: آموزش و پرورش و بسیج همکاری و تعامل بسیار نزدیکی در اردوهای طرح هجرت دارند و در چند سال اخیر شاهد افزایش کیفیت این اردوها بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی رضایتمندی مردم را به‌دنبال دارد افزود: این اردوها متشکل از مجموعه دانش‌آموزی است که البته با هماهنگی آموزش و پرورش و همکاری شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: در اردوهای هجرت امسال نیز همانند سال گذشته، دانش‌آموزان به تعمیر و بازسازی مدارس و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی در روستاهای شهرستان می‌پردازند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: این اردوها اهمیت بسیار زیادی برای دانش‌آموزان بسیجی دارد و باید همه امکانات موجود را برای تقویت اردوها فراهم کنیم.

وی اذعان داشت: این دانش‌آموزان علاوه بر اینکه در کارهای آموزشی شرکت می‌کنند از این اردوها به عنوان کارآموزی هنرستان نیز بهره می‌برند.

یزدان‌شناس با اشاره به اینکه از جمله فواید این اردوها این است که دانش‌آموزان از نزدیک با کار آشنا می‌شوند افزود: اردوهای جهادی از دانشجویان شهرستان اعم از دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و دانشگاه آزاد با محوریت بسیج دانشجویی تشکیل شده‌اند.

فرماندار کنگان با اشاره به گسترش دامنه فعالیت اردوهای جهادی گفت: دانشجویان در این اردوها با عمق خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی بیشتر آشنا می‌شوند و بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کرده و مشکلات آنان را شناسایی می‌کنند.

وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به صورت اردویی، گروهی و بسیجی‌وار نقشی مثبت و تاثیر‌گذارتر دارد که البته دانشجویان می‌توانند مشکلات را شناسایی، بررسی و برای رفع آن خودشان تصمیم‌گیری کنند.

یزدان‌شناس افزود: تمام این فعالیت‌ها در واقع تمرین حضور یک مجموعه تحت عنوان اردوهای جهادی است که تاثیر فوق‌العاده‌ای از جمله در بحث سیاسی، رضایتمندی مردم و ارتباط با مردم دارد. 

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول