اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

200 هزار نفرروز کار جهادی در نهاوند انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال بیش از 200 هزار نفرروز کار در قالب اردوهای جهادی در نهاوند انجام می‌شود.

200 هزار نفرروز کار جهادی در نهاوند انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی عصر امروز در ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت 3 نهاوند اظهار داشت: سال گذشته بیش از 63 هزار نفرروز در عرصه‌های مختلف توسط بسیج سازندگی فعالیت‌های مختلف انجام شد که می‌توان به تعمیر، تجهیز، بازسازی مدارس، رنگ‌آمیزی مدارس، احداث یک باب خانه بهداشت در روستای زرامین، احداث غسالخانه در روستاهای محروم اشاره کرد.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت نهادهای مختلف از اعزام 10 گروه امدادی و پزشکی به روستاهای محروم و ویزیت رایگان و اعطای داروی رایگان طی سال گذشته خبر داد و افزود: اردوهای جهادی دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب، کمیته امداد و هلال احمر توانستند با ارائه خدمات مطلوب و مناسب در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق دورافتاده و محروم خدمات شایان توجهی را از خود به یادگار بگذارند.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 200 هزار نفرروز کار در عرصه‌های مختلف به ویژه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امداد و نجات، تعمیرات و رنگ‌آمیزی را انجام دهند.

وی از افزایش 10 درصدی عضویت جوانان در بسیج طی سال گذشته خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 20 درصد افزایش جذب جوانان به بسیج را داشته باشیم.

خراسانی افزود: امسال هر حلقه صالحین به مدت یک روز در اردوهای طرح هجرت 3 حضور خواهند داشت و با هماهنگی دستگاه‌های حاضر در طرح به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

فرماندار نهاوند نیز در این ستاد اردوهای هجرت 3 را از تدابیر مقام معظم رهبری برای هزینه کردن و مصرف انرژی جوانان به سمت خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم دانست و اظهار داشت: اگر به درستی از انرژی مثبت جوانان در مسیرهای تعریف شده استفاده شود قطعاً باعث تحول در جامعه می‌شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا داشتن برنامه کاری و هدفگذاری برای انجام فعالیت‌ها را موجب به ثمر نشستن زحمات جوانان خواند و افزود: باید افق برنامه‌هایی که قرار است امسال انجام شوند شناسایی و برای رسیدن به آنها تلاش شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول