اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی:

پرداخت 780 میلیارد ریال به 1500طرح مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی از پرداخت 780 میلیارد ریال به یک‌هزار و 500طرح مشاغل خانگی در استان خبر داد.

پرداخت 780 میلیارد ریال به 1500طرح مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح اظهار کرد: تاکنون 38 هزار و 854 طرح با مبلغ 141 میلیارد و 31 میلیون تومان که 120 درصد کل اعتبار استانی است به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: اعتبار کل استان برای طرح‌های مشاغل خانگی 121 میلیارد و 806 میلیون تومان است.

فاتح ادامه داد: بانک ملی با پرداخت 14 میلیارد و 880 میلیون ریال برای 4 هزار و 258 طرح ،بانک‌های سپه و صادرات بیشترین پرداختی‌ها را به متقاضیان مشاغل خانگی داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به نقش مشاغل خانگی در توسعه اشتغال و رونق بخشیدن به اقتصاد خانواده اشاره کرد و افزود: در راستای قانون حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی، حمایت از طرح‌های کسب و کار خانگی یکی از اولویت برنامه‌های راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

فاتح در ادامه به برپایی نمایشگاه‌های دائمی مشاغل خانگی تاکید کرد و افزود: برگزاری همایش و نمایشگاه‌هایی در زمینه مشاغل خانگی موجب افزایش اطلاعات و انگیزه مردم در این زمینه می‌شود. 

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول