اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند:

برخی برای قهرمان نشدن گیتی‌پسند از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: متأسفانه برخی برای قهرمان نشدن گیتی‌پسند از هر تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

برخی برای قهرمان نشدن گیتی‌پسند از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند

محمدحسین عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم گیتی‌پسند وارد حاشیه نمی‌شود، اما حاشیه‌سازان را به خدا واگذار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با قهرمانی به این حاشیه‌سازان جواب می‌دهیم، تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا از اعتبار فوتسال ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دفاع کنیم.

سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند با ابراز رضایت از روند عملکردی این تیم بیان داشت: تمرین‌های تیم گیتی‌پسند از اوایل خردادماه آغاز شده و تا هفتم تیرماه ادامه دارد و بازیکنان نیز در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان و کادر فنی هم قسم شده‌اند تا از اعتبار فوتسال ایران به خوبی دفاع کنند، تصریح کرد: در این مسابقات هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و معتقدیم در تمام مسابقات باید با تمام نیرو به میدان برویم و امیدواریم با دعای خیر مردم دومین جام قهرمانی را تقدیم به مردم خوب اصفهان کنیم.

عراقی‌زاده ادامه داد: تیم‌های آسیایی خوب می‌دانند که ایران قدرت نخست منطقه است و گیتی‌پسند نیز به عنوان قدرت اول فوتسال ایران وارد این مسابقات می‌شود.

عراقی‌زاده افزود: علیرضا افضل با سوابق درخشان خود و نیز قهرمانی با تیم گیتی‌پسند نشان داد مربی کار بلد و جسوری است که آینده درخشانی در انتظار اوست.

سرپرست گیتی‌پسند به حضور حسین حسینی در درون دروازه گیتی‌پسند اشاره کرد و بیان داشت: این بازیکن در سال قبل نشان داد که دروازه‌بان قابل اعتمادی است و کادر فنی می‌تواند بر روی حضور او در ترکیب اصلی نیز حساب باز کند.

به گزارش فارس، احمد اسماعیل‌پور، سعید تقی‌زاده، شهرام شریف‌زاده، محمد کشاورز، شاپا، کاظمی، باتیستا، سجاد بندی، سعدی، یوسفی و حسین حسینی بازیکنانی هستند که گیتی‌پسند را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

*گیتی‌پسند هشتم تیرماه راهی کویت می‌شود

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان قهرمان ایران در این لیگ برتر فوتسال روز هشتم تیرماه به کشور کویت می‌رود تا در سومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

لیست نهایی تیم فوتسال گیتی‌پسند نیز تا اواسط این هفته مشخص می‌شود تا کاروان گیتی‌پسند با ترکیبی کامل راهی این دوره از رقابت‌ها شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند سه جلسه تمرینی در سالن اصلی برگزاری مسابقات نیز برگزار کرده تا در نخستین دیدار خود برابر تیم تایسون نام ویتنام با آمادگی کامل گام به میدان بگذارد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول