اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

تکریم مقام جانباز وظیفه تمام مسئولان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: تکریم مقام جانباز و پاسدار و نهادینه کردن فرهنگ احترام به جانبازان در میان نسل جوان که شناختی از این عزیزان ندارند، وظیفه ماست.

تکریم مقام جانباز وظیفه تمام مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی‌گودرزی ظهر امروز طی مراسمی با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: روحیه از خودگذشتگی و جان‌فشانی امام حسین(ع) بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

وی هم‌چنین با تبریک خجسته سالروز میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز تصریح کرد: مسئولان کشوری باید با اهمیت دادن به شأن و جایگاه جانبازان، ارادت خود را به جانبازانی که سال‌ها دل به خدا و تن به طوفان سپردند و سرانجام به رسم هدیه عضوی از بدن خود را تقدیم حضرت حق کردند، اعلام کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: تکریم مقام جانباز و پاسدار و نهادینه کردن فرهنگ احترام به جانبازان در میان نسل جوان که شناختی از این عزیزان ندارند وظیفه ماست.

گودرزی اضافه کرد: جوانان امروز پس از ‌سه دهه از انقلاب با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های جانبازان و ایثارگران آشنا نیستند.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان موظفند برای رفع مشکلات پیش روی جانبازان و ایثارگران نهایت تلاش خود را داشته باشند، اظهار داشت: باید سپاه را در جایگاه خود با شأن و منزلتی که دارد به جامعه معرفی کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه اغلب عزیزان جانباز از خانواده بسیج و سپاه هستند، تصریح کرد: فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌هایی که اینان در راستای حفظ مرزهای ایران اسلامی داشتند، بر هیچ کس پوشیده نیست.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان تصریح کرد: در کشورهای خارجی از سربازان خود با اهدای یک مدال تجلیل می‌کنند اما ما نه تنها نباید به همین مدال اکتفا کنیم بلکه موظفیم ضمن حل مشکلاتشان، از هیچ تلاشی در راستای معرفی آنان بر جامعه به ویژه جوانان دریغ نکنیم.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول