اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در گفت‏وگو با فارس:

پایگاه‏‏های بسیج تهران به‏روز رسانی می‏شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا(ع) استان تهران از به‏روز رسانی پایگاه‏های بسیج نقاط مختلف این استان خبر داد.

پایگاه‏‏های بسیج تهران به‏روز رسانی می‏شوند

سردار علی نصیری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، اظهار داشت: تأکید امسال مسئولان سپاه پاسداران تهران، بر به‏روز رسانی پایگاه‏های بسیج در سراسر این استان است.

وی ادامه داد: از این رو، مجموعه سپاه پاسداران در راستای تقویت پایگاه‏هایی که با کاستی‏هایی مواجه هستند، اقداماتی را صورت می‏دهد.

نصیری اضافه کرد: سپاه پاسداران استان تهران در فعالیت جدید خود، همه پایگاه‏های بسیج استان تهران را مورد ارزیابی قرار داده است.

فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: بدین ترتیب، پایگاه‏های بسیج استان تهران با توجه به برخورداری از امکانات دسته‏بندی شده و تقویت مراکز نیازمند به مساعدت‏های مادی و معنوی در دستورکار قرار می‏گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، سپاه نواحی مختلف شهرستان‏های استان تهران نیز برای کمک به پایگاه‏های نیازمند برای تقویت، معطوف می‏شوند.

به گفته نصیری، سرکشی بدون اعلام برنامه قبلی و ناگهانی نیز برای بهبود وضع پایگاه‏های بسیج در دستورکار سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران قرار گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: مسئولان سپاه پاسداران ناحیه دماوند نیز این برنامه را با جدیت در دستورکار خود قرار داده‏اند.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‏بینی‏های به عمل آمده در صورت تحقق اهداف مورد پیگیری در این برنامه، پایگاه‏های استان تهران از شرایط بهتری برخوردار می‏شوند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول