اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

آرمان بزرگ پاسداران حفاظت از دستاوردهای نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: آرمان بزرگ پاسداران در نظام اسلامی حفاظت از دستاوردهای نظام است.

آرمان بزرگ پاسداران حفاظت از دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت فرماندار کهگیلویه عصر امروز به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت روز پاسدار و قدردانی از زحمات آن‌ها از نزدیک با پاسداران و پرسنل سپاه ناحیه دهدشت دیدار کردند.

سید ناصر رضایی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: سپاه پاسداران مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و جانفشانی پاسداران در دفاع مقدس ضامن استقلال و آزادی کشور اسلامی ما شد.

فرماندار کهگیلویه پاسداران را حافظ امنیت و مدافع ولایت دانست و افزود: رسالت پاسداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم و با اهمیت است.

وی اظهار داشت: پاسداران ما با اقتدا به امام حسین (ع ) بزرگ پاسدار اسلام و قرآن می‌توانند از تمامیت ارضی میهن اسلامی دفاع نموده و در همه حال گوش به فرماندهی معظم کل قوا باشند.

رضایی پاسداری را وظیفه‌ای مهم دانست و گفت: پاسدار آرمان بزرگ و مقدسی دارد و این آرمان حفظ و نگهبانی حاصل دستاورد حفظ و نگهبانی از ارزش‌ها و دستاوردهای این نظام برآمده از خون شهدا می‌باشد.

فرماندار کهگیلویه به اهمیت این نهاد انقلابی در کشور اشاره کرد و افزود: این نهاد انقلابی بارها مورد توجه و عنایت امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته که باید قدردان فرماندهان و پاسداران این نهاد توانمند و ارزشمند باشیم.

وی در ادامه با بیان خدمات ارزشمندی که سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و پس از آن با سازندگی به کشور اسلامی ارائه داد ابراز داشت: انجام پروژه‌های عظیم عمرانی توسط سپاه نقطه عطفی در تاریخ این نهاد انقلابی خواهد بود.

رضایی در پایان یادآور شد: روز پاسدار روز تحقق پاسداری از اسلام و اهداف آن امام همام است که با خون خود و فرزندان و یارانش در کربلا اسلام و مکتب را زنده کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول