اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در بیانیه‌ای:

سپاه دژی استوار در مقابل تهدیدات بیگانگان است

خبرگزاری فارس: سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز پاسدار، بر ایستادگی نسل امروز در برابر سلطه‌طلبی استکبار جهانی و استواری در برابر تهدیدات بیگانگان تاکید کرد.

سپاه دژی استوار در مقابل تهدیدات بیگانگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در بیانیه سپاه علی‌ابن‌ابیطالب به مناسبت روز پاسدار آمده است: طلوع خورشید بزرگ پاسدار تاریخ بشریت از افق سوم شعبان چهارم هجرت سرآغاز درس انقلاب و فداکاری در مدرسه آزادگی و انسانیت است که اخلاص و عبودیت و ایثار؛ وارستگی و پیراستگی ره یافتگان آن، ملکوتیان را نور می‌افشاند.

در ادامه این بیانیه با بیان اینکه شکوفه‌های آموزه‌های حماسه حسینی همواره در بوستان قیام‌های مسلمانان می‌روید، آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی مردم قهرمان ایران جلوه‌ای از نهضت عظیم عاشوراست که به پیروی از امامشان مکتب اسلام را جانی تازه بخشید.

در این بیانیه اضافه شده است: از ثمرات ایثار و شهادت پاسداران حسینی است که نسل امروز با سرافرازی در برابر سلطه‌طلبی استکبار جهانی ایستاده‌اند.

در پایان این بیانیه ضمن تبریک سالروز طلوع خورشید معنویت و بزرگ احیاگر دین و پاسدار اسلام ناب محمدی (ص ) به رهروان خط سرخ تصریح شده است: سپاه همیشه پیروز علی‌ابن‌ابیطالب(ع) می‌کوشد تا با پیروی از اسوه حماسه و ایثار، با اشراف و هدایت‌های حکیمانه ولایت فقیه، شایستگی‌های پاسداری و توانمندی‌های دفاع از آرمان‌های متعالی نظام اسلامی را در میان دلیرمردان و همرزمان ارتقا بخشد و همواره با بصیرت عمیق دژی استوار، مقابل تهدیدات بیگانگان و فتنه‌جویان داخلی باشد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول