اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب میلاد حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) انجام شد

رونمایی از سرود سپاه فجر استان فارس

خبرگزاری فارس: سرود سپاه فجر استان فارس در مراسم بزرگ میلاد حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) رونمایی و پخش شد.

رونمایی از سرود سپاه فجر استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده سپاه فجر استان فارس جمعه شب در آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و روز پاسدار انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر چه که داریم به یمن وجود حضرت اباعبدالله است.

غلامحسین غیب‌پرور افزود: سپاه مولود مبارک انقلاب اسلامی است که از همان ابتدا پا در رکاب ولایت تا به امروز بوده و به فضل خدا در آینده نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام افتخار ما این است که در خانه اهل بیت به‌ویژه امام حسین(ع) نوکری کرده‌ایم و از ایشان خدوم‌بودن به ملت را آموخته‌ایم؛ سپاهیان خادمان ملت هستند.

غیب‌پرور اضافه کرد: سپاه به فرموده مقام معظم رهبری معجزه قرن است؛ امام خمینی نیز فرمودند شما پاسداران به عالم ثابت کردید ایران یک مملکت زنده است و یا اینکه فرمودند پاسداران انقلاب اسلامی میراث شهیدان هستند، شهیدانی که پاک‌ترین انسان‌های روی زمین و عبد صالح خدا بودند و جان شیرین خود را در راه مقدس اباعبدالله فدا کردند.

وی تصریح کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا اسلام، مکتب و ایران بماند و سرافرازی امروز ما بدون تردید مدیون شهیدان است، از جمله 14 هزار شهید استان فارس که سر بر همین راه نهادند.

غیب‌پرور اضافه کرد: سپاه در هر عرصه‌ای نیاز انقلاب بوده، وارد شده است و در دوران دفاع مقدس به مدت هشت سال و در دوران سازندگی پیچیده‌ترین پروژه‌های صنعتی و علمی این کشور را دانشمندان پاسدار هدایت می‌کنند.

وی افزود: تهرانی‌مقدم آخرین هدیه سپاه پاسداران از جرگه دانشمندان به آستان مقدس مکتب هدیه شد و در عرصه عمرانی کشور سدسازی، راه‌آهن، راه‌سازی و تونل‌سازی را پاسداران مدیریت می‌کنند، درست همان‌گونه که مباحث امنیتی کشور را رصد کرده و از نظام و انقلاب مراقبت می‌کنند.

غیب‌پرور ادامه داد: افتخارات امروز سپاه مدیون سپاهیان سال‌های گذشته است که از آن‌ها با عنوان بازنشسته نام‌برده می‌شود، هر چند که سپاهی انقلاب‌ بودن بازنشستگی ندارد و پاسداران همواره فعال هستند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ جشن میلاد حضرت اباعبدالله سال آینده در ظهور حضرت بقیة‌الله و در حضور قائم عصر برگزار شود.

به گزارش فارس، در این آیین از تعدادی از سپاهیان استان در رده و رسته‌های مختلف قدردانی شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول