اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج کارگری سپاه سیستان‌وبلوچستان:

پاسداران با ایثار از کیان و کشور خود دفاع کردند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج کارگری سپاه سیستان‌‌وبلوچستان گفت: پاسداران از جمله نهادهایی است که در کنار دیگر نیروهای نظامی با فداکاری، از کیان و کشور اسلامی خود دفاع کردند.

پاسداران با  ایثار از کیان و کشور خود دفاع کردند

موسی جهان‌تیغ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار اظهار داشت: امام حسین(ع) الگوی کامل و جاودانه پاسداری از ارزش‌ها برای رادمردان تاریخ است.

وی افزود: نمونه‌های رادمردی زیادی از پاسداران را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌توان یافت، پاسدارانی که در دفاع از کیان و کشور خود به فداکاری پرداختند، افرادی که با روحیه شهادت طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی در صحنه‌های مختلف با دشمن متجاوز مبارزه کردند.

جانشین سازمان بسیج کارگری سپاه سیستان‌‌وبلوچستان بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس و فراز و نشیب‌های پس از انقلاب، سپاه پاسداران از جمله نهادهایی بود که در کنار دیگر اقشار نظامی و پاسداران گمنام ایران اسلامی با اقتدار به مولای خود سید مظلومان، نجات‌بخش ملت ایران و اسلام عزیز بوده و در پاسداری از انقلاب و هدف‌های آن عاملی موثر و رکنی رکین بوده‌ است.

جهان‌تیغ ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در سوم شعبان سال 1399 قمری پیامی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند.

* سپاه در افکار عمومی بسیار تاثیرگذار است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان نیز گفت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف نظام اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن است.

عباسعلی میری‌بنجار افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی نظام جمهوری اسلامی نقش اساسی و ارزنده از خود نشان داده است.

وی تصریح کرد: سپاه به عنوان یک نهاد خاص که کار تربیت و آموزش اجتماعی را انجام می‌دهد در افکار عمومی نیز بسیار تاثیرگذار است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان کرد: سپاه پاسداران باید موضوع شعار سال را در برنامه‌های کاری گنجانده و جزو ماموریت‌های خود بداند.

* در سال تولید ملی وظیفه پاسداران مضاعف است

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه زاهدان نیز اظهار داشت: امام حسین(ع) سرور و سالار شهیدان، نخستین پاسدار اسلام و الگوی همه پاسداران است.

نورا گفت: ولادت امام حسین(ع) را به این دلیل روز پاسدار معرفی کرده‌اند تا این دلدادگی و رهپویی مسیر کربلا در نسل‌های آینده تا ظهور دولت یار و تحت فرماندهی و ولایت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای استمرار یابد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حل مشکلات کنونی همه مردم کشور مسئولیت دارند اما خواص، نخبگان، بسیجیان و پاسداران مسئولیت مضاعفی دارند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه زاهدان ادامه داد: میدان عمل و نقش‌آفرینی نیروهای مخلصی که اهل اقدام به موقع و اندازه هستند، بسیار وسیع و عمیق است.

نورا افزود: ترویج فرهنگ کار، تولید و سرمایه در همه زمینه‌ها، عدم استفاده از کالاهای خارجی در حد امکان به عنوان یک فریضه، استفاده از ظرفیت‌های بومی و اسلامی در راستای استقلال اقتصادی کشور، حمایت از نیروهای بسیجی مولد و فعال در عرصه تولید سرمایه و آسیب شناسی رویکرد استفاده از کالاهای خارجی توسط نخبگان بسیجی از عمده وظایف خواهران و برادران پاسدار در زمینه فرمایش رهبری است.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول